Płatne usługi to coś więcej niż filmy erotyczne

Autor: Bartosz Odważny
Oczekiwania i wymagania klientów mają kluczowy wpływ na branżę hotelarską, prowadzając do zmian w rozwiązaniach technicznych i całych konceptach hotelowych. Telewizja wpisana jest na stałe w ich życie. Jak, pamiętając o tym, podnieść standard działającego hotelu, czy zwiększyć atrakcyjność planowanej inwestycji?

Ciągły rozwój rynku medialnego w Polsce skutkuje coraz prostszym dostępem do nieustannie rosnącej liczby kanałów telewizyjnych o różnorodnej tematyce. Dlatego telewizja hotelowa jest bardzo ważnym aspektem, który muszą wziąć pod uwagę wszyscy właściciele hoteli i innych obiektów noclegowych, chcących zaoferować swoim gościom wysokiej jakości standard wypoczynku.   Szerokie możliwości hotelowej telewizji Szeroki dostęp do wielu programów informacyjnych, filmowych, sportowych, przyrodniczych oraz erotycznych w jednym miejscu daje gościom poczucie luksusu. Standardem w hotelach stają się kanały satelitarne w wysokiej rozdzielczości HD. Z kolei wprowadzenie rozwiązań interaktywnych przynosi hotelom wysokie zyski w porównaniu do kosztów takich inwestycji, jakie obiekt ponosi. W hotelach o wyższym standardzie płatna telewizja stała się niezbędnym wymogiem. Dotychczas kojarzyła się ona użytkownikom z drogą usługą, polegającą na dołączeniu do zestawu standardowych programów telewizyjnych kilku dodatkowych kanałów, najczęściej erotycznych. Dodatkowo aktywacja pakietu była niewygodna i krępująca dla gości, którzy często musieli wykonać telefon do obsługi prosząc o włączenie danego kanału lub byli zmuszeni osobiście fatygować się do recepcji po kartę kodową. Niewielu z tego korzystało, dlatego wprowadzenie takich rozwiązań było często nierentowne dla hotelu. Obecnie hotelarze mają już m [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *