Digital Signage – hotelowa sieć informacyjna

Autor: Mariusz Orzechowski
System Digital Signage w hotelu to nic innego jak sieć monitorów LCD (najczęściej wielkoformatowych) rozmieszczonych w lobby hotelowym, restauracji, barach, przed i w salach konferencyjnych oraz ewentualnie nośniki w pokojach hotelowych. Tak skonstruowany system umożliwia informowanie gości o ofercie hotelowej, wydarzeniach, czy emitowanie reklam. System Digital Signage dla hotelu można zaprojektować dwutorowo, jako: cyfrową informację skierowaną do gościa hotelowego oraz jako informację wspomagającą pracę centrum konferencyjnego. W zależności od założeń danego obiektu hotelowego system DS może obsługiwać jeden lub dwa wymienione obszary.   Obszary zastosowań Treść jaką można przekazywać dzięki systemowi Digital Signage jest bardzo obszerna: od powitań gości i informacji o hotelu, poprzez menu restauracji, promocji happy hours w barze, po informacje o usługach dodatkowych hotelu typu SPA, salon fryzjerski, sklepy i oferty biur podróży. Jednak sieć ekranów w hotelu to nie tylko informowanie o ofercie czy reklamy. Dzięki takiemu systemowi można w razie zagrożenia skutecznie wskazać gościom hotelowym drogę ewakuacyjną lub błyskawicznie wyświetlić zdjęcie dziecka, które zaginęło rodzicom. Kolejnym obszarem wspomaganym przez systemy Digital Signage są centra konferencyjne. Monitory LCD mogą być umieszczone zarówno wewnątrz sal konferencyjnych, jak i przed wejściami do nich informując przykładowo o imprezie, która aktualnie trwa wewnątrz, czy o prelegentach. Dzięki nośnikom można również przekazywać na żywo obraz z sali prelekcyjnej do miejsca, gdzie organizowana jest np. wystawa związana z daną konferencją.   Jacek Małka kierownik działu rozwoju oprogramowania w MCX Systems Co wchodzi w skład systemu Digital Signage? Systemy Digital Signage w zależności od potrzeb mogą składać się z wielu różnych elementów. Ich dobór zależy od zakresu funkcjonalne [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *