Digital Signage – hotelowa sieć informacyjna

System Digital Signage w hotelu to nic innego jak sieć monitorów LCD (najczęściej wielkoformatowych) rozmieszczonych w lobby hotelowym, restauracji, barach, przed i w salach konferencyjnych oraz ewentualnie nośniki w pokojach hotelowych. Tak skonstruowany system umożliwia informowanie gości o ofercie hotelowej, wydarzeniach, czy emitowanie reklam.






System Digital Signage dla hotelu można zaprojektować dwutorowo, jako: cyfrową informację skierowaną do gościa hotelowego oraz jako informację wspomagającą pracę centrum konferencyjnego. W zależności od założeń danego obiektu hotelowego system DS może obsługiwać jeden lub dwa wymienione obszary.

 

Obszary zastosowań

Treść jaką można przekazywać dzięki systemowi Digital Signage jest bardzo obszerna: od powitań gości i informacji o hotelu, poprzez menu restauracji, promocji happy hours w barze, po informacje o usługach dodatkowych hotelu typu SPA, salon fryzjerski, sklepy i oferty biur podróży. Jednak sieć ekranów w hotelu to nie tylko informowanie o ofercie czy reklamy. Dzięki takiemu systemowi można w razie zagrożenia skutecznie wskazać gościom hotelowym drogę ewakuacyjną lub błyskawicznie wyświetlić zdjęcie dziecka, które zaginęło rodzicom. Kolejnym obszarem wspomaganym przez systemy Digital Signage są centra konferencyjne. Monitory LCD mogą być umieszczone zarówno wewnątrz sal konferencyjnych, jak i przed wejściami do nich informując przykładowo o imprezie, która aktualnie trwa wewnątrz, czy o prelegentach. Dzięki nośnikom można również przekazywać na żywo obraz z sali prelekcyjnej do miejsca, gdzie organizowana jest np. wystawa związana z daną konferencją.

 

Jacek Małka
kierownik działu rozwoju oprogramowania
w MCX Systems

Co wchodzi w skład
systemu Digital Signage?

Systemy Digital Signage w zależności od potrzeb mogą składać się z wielu różnych elementów.
Ich dobór zależy od zakresu funkcjonalne [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Mariusz Orzechowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *