Jakim kluczem kierować wyborze profesjonalnych kosmetyków do hotelowego spa? To pytanie, na które odpowiedzi szuka wielu managerów spa. Na rynku jest wiele marek, które chcą aspirować do miana profesjonalnych, czy jednak na pewno takimi są?

Marek kosmetycznych jest na rynku bardzo dużo. Każda z firm kosmetycznych ma w swojej ofercie kilka lub kilkanaście linii, aby zaspokoić potrzeby każdego klienta, które są różne, tak jak różne są problemy ze skórą. To sprawia, że każda firm stara się tak zaprojektować swoja ofertę, aby w ramach jednej marki oferować wszystko. Podobnie jest z kosmetykami profesjonalnymi, które aby mogły zaistnieć w spa, muszą mieć kompletną ofertę dla każdego z potencjalnych gości. Kosmetyki profesjonalne z reguły mają inny skład niż konsumenckie, które każdy może sobie kupić w drogerii. Są bardziej skoncentrowane, mają większe stężenia składników aktywnych i surowce, których nie znajdzie się w produktach detalicznych. Inna cechą związaną z kosmetykami profesjonalnymi jest to, że dostępne są w większych niż detaliczne opakowaniach, bo ich użycie jest wyższe w spa niż w przypadku stosowanie ich w domu. Specyfika hotelu, jego standard, konkurencja na lokalnym rynku Tak jak na rynku detalicznym, tak i na rynku kosmetyków profesjonalnych jest bardzo wiele marek. Czym się kierować wybierając odpowiednią do specyfiki swojego hotelowego spa?
Zacząć należy od specyfiki samego hotelu. Jeśli promuje się jako eko, do tego otoczony jest naturą, to wybór kosmetyków profesjonalnych wydaje się oczywisty: celujemy w marki superekologiczne. Z kolei gdy hotel ma np. ma programy odchudzające, redukujące toksyny itp., to naturalne jest, że powinien szukać marek, które mają rozbudowaną ofertę na ciało i zabiegów wspomagających redukcje toksyn. Popularny jest także trend wyboru marek kosmetycznych, które pasują do danego regionu. Czyli kosmetyki, które bazują na produktach z mórz i oceanów, wybierane są często przez hotele nad morzem, dla odmiany w górach należałoby bazować na kosmetykach mineralnych, choć jak pokazuje praktyka, nie jest to takie oczywiste. Kolejnym kryterium jest standard hotelu. W drogich obiektach muszą znaleźć się marki luksusowe, co równoznaczne jest z ich wysok
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz