Kryteria doboru wyposażenia i kosmetyków do koncepcji SPA

Autor: Beata Adamczyk
Zainteresowanie tematyką usług SPA rośnie z roku na rok. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie firmy kosmetyczne wyprzedzają się w propozycjach nowych marek oraz sprzętu. Taka sytuacja powoduje, że powstaje wiele pytań. Jaki sprzęt wybrać, aby był najbardziej opłacalny? Która marka kosmetyczna jest najlepsza i spełni oczekiwania inwestora, managera oraz samych klientów? Co wybrać? Wszystko to powoduje, że otwarcie SPA jest niezwykle trudnym i pracochłonnym wyzwaniem, nawet dla tych którzy doskonale znają tę branżę. Poszukiwania i ostateczny wybór wyposażenia do ośrodka SPA to etap inwestycji, do którego inwestorzy powinni podejść ze szczególną starannością. Ale nawet poświęcenie tej kwestii znacznej ilości czasu wcale nie oznacza, że wybór sprzętu oraz marki będzie dobry i optymalny dla danego ośrodka. Często z powodu niewiedzy, osoby analizujące oferty dystrybutorów i producentów nie zwracają uwagi na najistotniejsze aspekty, kierując się jedynie własnymi upodobaniami, a nie tym co będzie najatrakcyjniejsze dla klienta.   Od czego zacząć Wielu inwestorów zaczyna tworzenie swojej inwestycji od projektu architektonicznego, a to niestety jest podstawowym błędem. Kluczem do sukcesu w tej kwestii jest rozpoczęcie działań od opracowania koncepcji SPA, przy której tworzeniu należy pamiętać o tym, aby nie być „wszystkim dla wszystkich”. Dobra koncepcja powinna uwzględniać uwarunkowania geograficzne, gospodarcze, ekonomiczne oraz demograficzne. Daje to możliwość wykorzystania naturalnych dóbr, od których może też zależeć wybór marki kosmetycznej. Dla przykładu, w ofercie SPA w Ciechocinku, czy też w Busku [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *