We Wrocławiu otwarto Four Points by Sheraton

W miejscu dawnego hotelu Wieniawa po dwuletniej przebudowie Polski Holding Hotelowy otworzył Four Points by Sheraton ze 157 pokojami, restauracją i barem z konceptem Best Brew opartym na piwach rzemieślniczych oraz 200 m kw. powierzchni konferencyjnej w salach Bravo i Alfa. To drugi Four Points by Sheraton w Polsce, kolejny otwarty ma zostać w Poznaniu.

Dzięki tej inwestycji PHH kontynuuje plan modernizacji portfela zarządzanych nieruchomości hotelowych. Hotel Wieniawa w dzielnicy Krzyki funkcjonował od lat 70. XX wieku. Nowa inwestycja zachowuje rozpoznawalną bryłę obiektu, ale wypełnia ją nową treścią.

– W Four Points by Sheraton chcieliśmy zachować ducha tego miejsca poprzez nawiązanie do stylu modernistycznego, ale jednocześnie stworzyć obiekt, który sprosta oczekiwaniom współczesnych gości – mówi Łukasz Nowakowski, dyrektor generalny Four Points by Sheraton Wrocław, wcześniej m.in. dyrektor F&B w warszawskim hotelu Bristolu, a Luxury Collection. Projekt modernizacji przygotowała warszawska pracownia Emkaa Architekci, podobnie jak bliźniaczego hotelu Ikar w Poznaniu, który też wprowadzany jest przez PHH pod markę Four Points by Sheraton. Pokoje utrzymane są w estetyce modern vintage, integrującej współczesne formy z estetyką z lat 50. i 60. XX w., nawiązując do czasów polskiego modernizmu. We wnętrzach znalazły się elementy charakterystyczne dla tej epoki jak ikona designu lat 60.

– fotel 366 autorstwa Józefa Chierowskiego, czy intarsjowana szafa (technika zdobnicza polegająca na wykładaniu powierzchni drewnianych mebli innymi gatunkami drewna), co nadawać ma wnętrzom unikalny charakter. Meble zostały dobrane według projektów przygotowanych specjalnie dla hotelu. Ściana w denimowej tapecie zestawiona jest ze skórzanym zagłówkiem, w przedsionku gości witają miętowe płytki, a w łazience zestawienie neutralnych białych płytek, ciepłej drewnianej okładziny i szafki retro. Jednym z założeń było utrzymanie wrażenia, że meble są elementami zbieranymi na przestrzeni lat, stąd ich wolnostojący charakter oraz wybór materiałów wykończeniowych nawiązujący do klimatu połowy XX w. To kolejne partnerstwo PHH z globalną marką sieci Marriott po przylotniskowych hotelach Renaissance, Courtyard by Marriott i dwóch Moxy. Następnymi mają być Four Points by Sheraton Poznań i Le Meridien Kraków w centrach miast.

– Dzięki naszemu doświadczeniu i obecności renomowanej marki Four Points by Sheraton Wrocław będzie przyciągał nie tylko turystów, ale również gości biznesowych – mówi Marcin Ziobro, prezes PHH Hotele, spółki należącej do Grupy PHH z hotelami przejętymi od Agencji Mienia Wojskowego.

– Zdecydowanymi zaletami są nowoczesność i ciekawy design, bliskość centrum, dobra komunikacja z lotniskiem, duży parking oraz rozbudowana oferta konferencyjna. Dodatkowym atutem jest fakt, że goście będą mogli korzystać z globalnego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, który ma aktualnie ponad 220 mln członków na świecie. Nasza współpraca z międzynarodowym graczem, jakim jest Marriott International, ma na celu promocję Polski nie tylko w kontekście turystyki, ale także biznesu i łączenie lokalnych zasobów z globalnymi, nowoczesnymi trendami. We Wrocławiu w tym roku otwarty już został hotel Mövenpick Grand ze 179 pokojami, w połowie roku ruszyć ma Focus Hotel Premium z 87 pokojami, jesienią przy lotnisku Hampton by Hilton ze 122 pokojami, a trwają też prace nad otwarciem B&B Hotelu ze 138 pokojami w adaptowanym budynku przy Rynku.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *