Sieć B&B Hotels otworzyła w Lesznie swój 17. obiekt w Polsce. Obiekt dysponuje 92 pokojami, a wnętrza w częściach publicznych inspirowane są szybowcowymi tradycjami miasta. To też pierwszy w Polsce obiekt, w którym wdrożono nowy koncept wyposażenia wnętrz hoteli 3-gwiazdkowych tej sieci.

Parter z recepcją, lobby i salą śniadaniową, podobnie jak w przypadku ostatnich realizacji sieci, został indywidualnie zaprojektowany i nawiązuje do charakteru miasta.
– Leszno to też pierwszy B&B Hotel w Polsce, w którym wdrażamy nowy koncept wyposażenia wnętrz dla naszych obiektów 3-gwiazdkowych. To krok w stronę nowej jakości w naszej sieci: przemyślane rozwiązania, większa funkcjonalność i wyższy standard wyposażenia przełożą się na jeszcze lepsze doświadczenia pobytowe – mówi Mariusz Jochan, regional operations director. Projekt bryły i wnętrz przygotowała pracownia HOH Architekci z Poznania. Hotel mieści się w centrum w odbudowanym zgodnie z wytycznymi konserwatora budynku, z którego pozostała ściana frontowa, a w przeszłości pełnił on już funkcję hotelarską.
– Według zapisków historycznych na początku XX wieku w budynku mieścił się hotel i teraz wspólnie z inwestorem przywracamy mu jego pierwotne przeznaczenie – mówi Justyna Szwenger-Łukasiewicz, development director sieci, odpowiadająca za region Centrum.
– Wybierając Leszno, patrzyliśmy m.in. na potencjał gospodarczy miasta, jego dostępność komunikacyjną, a także atrakcje turystyczne oraz szybowcowe i żużlowe tradycje tego miasta. Otwarcie w Lesznie to część planu rozwoju, który ma na celu rozszerzenie obecności marki w średnich miastach o potencjale biznesowym i turystycznym. Hotel dołączył do sieci w oparciu o długoterminową umowę najmu.
– To kolejny ważny krok w konsekwentnej realizacji naszej strategii rozwoju w oparciu o przejęcia, konwersje i współpracę z deweloperami przy nowych inwestycjach – mówi Jakub Bilik, CEO B&B Hotels Polska.
– Naszym celem jest budowanie dostępnej, wysokiej jakości oferty noclegowej w kluczowych lokalizacjach, przy zachowaniu wartościowego stosunku jakości do ceny.
Dodaj komentarz