Potwierdziły się nieoficjalne informacje “Hotelarza” sprzed kilku miesięcy – w Katowicach powstanie drugi w Polsce hotel pod marką Crowne Plaza. IHG Hotels & Resorts oficjalnie ogłosiła podpisanie umowy z DL Invest Group na otwarcie hotelu Crowne Plaza Katowice w budynku DL Craft, w sąsiedztwie Silesia City Center. Nowy obiekt zaoferuje 178 pokoi w środkowej części budynku, restaurację, kawiarnię oraz nowoczesną przestrzeń konferencyjno-eventową, a jego otwarcie zaplanowano na 2026 rok.

To pierwszy etap wejścia DL Invest Group w segment hotelowy. – Wprowadzenie marki Crowne Plaza do realizowanego przez nas obiektu DL Craft to kamień milowy w rozwoju DL Invest Group oraz jeden z najważniejszych etapów wdrażania strategii dywersyfikacji działalności w sektorze nieruchomości komercyjnych – komentuje Dominik Leszczyński, CEO DL Invest Group. Z kolei operatorem i franczyzobiorcą hotelu będzie Hotel & More. – Dzięki idealnej lokalizacji hotelu w samym sercu Katowic jesteśmy przekonani, że idealnie pasuje on do marki Crowne Plaza – podkreśla Balazs Klemm, CEO Hotel & More.
Obiekt powstanie w budynku DL Craft przy jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych regionu, w bezpośrednim sąsiedztwie Silesia City Center i z dogodnym dostępem do Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Spodka.
Crowne Plaza Katowice będzie drugim hotelem tej marki w Polsce – pierwszy działa w warszawskim kompleksie The HUB. W Europie IHG rozwija tę markę dynamicznie, mając już 90 otwartych i 17 planowanych hoteli. IHG obecnie posiada ponad 30 otwartych i planowanych obiektów w Polsce, m.in. pod markami InterContinental, Hotel Indigo czy Holiday Inn. – Cieszymy się, że możemy wzmocnić naszą obecność w Polsce, rozwijając silny segment premium wraz z DL Invest Group i Hotel & More. Nasze ukierunkowane na cel podejście do projektowania, udogodnienia i obsługa, w połączeniu z lokalną wiedzą i doświadczeniem partnera, zapewnią wyjątkowe wrażenia po otwarciu Crowne Plaza Katowice w 2026 roku – mówi Willemijn Geels, VP Development Europe w IHG Hotels & Resorts.
Dla DL Invest Group, posiadającej portfel aktywów o wartości ponad 4 mld zł i wskaźnik wynajmu na poziomie ponad 97% w ujęciu czteroletnim, wejście w segment hotelowy to jeden z kluczowych filarów rozwoju i kolejny etap konsekwentnej dywersyfikacji. Jak podkreśla Dominik Leszczyński, obecność hotelu takiej marki w portfelu ponad 400 najemców firmy to potwierdzenie jakości i elastyczności ich inwestycji.
Postanowiłem kupić rolki, żeby jeździć z dziećmi po parku w niedziele. Szukałem strony z dobrym asortymentem i szybką dostawą. Znalazłem https://rollershop.pl/rolki/meskie i byłem pod wrażeniem wyboru. Mają tam rolki dla każdego, od nowicjuszy po bardziej doświadczonych, wszystko z Polski. Są też fajne bonusy, jak rabaty na kaski czy darmowa wysyłka. Strona jest prosta w obsłudze, a przesyłka przyszła błyskawicznie. Teraz jeździmy razem i wszyscy się cieszą.
Można śmiało powiedzieć, że się dzieje. Inwestycje rosną, hotele, czy apartamenty się budują. Rynek funkcjonuje. I to tak z dużym plusem, choć się mówiło, że budownictwo jest na minusie. A jednak budują i to naprawdę fajne. Możliwości i braki na rynku jeszcze spore, wiec opcji dużo. Jak na moje cały rynek inwestycyjny w takie obiekty dopiero się zaczyna. I firmy, i ludzie dopiero zaczynają w to wchodzić. Brakuje jeszcze funduszy w to inwestujących i wtedy dopiero zrobi się prawdziwy ruch w interesie.