Warszawski Golden Tulip zyskuje nowe oblicze

Warszawski Golden Tulip, pierwszy hotel tej marki w Polsce, przechodzi gruntowną  przemianę. Nowe lobby, bar i restauracja, a także dodatkowa sala konferencyjna będą gotowe już we wrześniu. Generalnym wykonawcą jest warszawska pracownia architektoniczna Makola Projekt Studio.

 



Istotnym zmianom poddane zostaną parter i pierwsze piętro. Odmieni się wygląd całego lobby
hotelowego, wraz ze znajdującymi się na parterze barem oraz restauracją - loungem, natomiast
zaplecze konferencyjne powiększy się o dodatkową salę. Bar zostanie przeniesiony do części
ogólnodostępnej i otworzy podwoje również dla klientów nie będących gośćmi hotelu.

 



- Po zakończeniu trwających obecnie prac, wnętrze hotelu Golden Tulip zyska wyjątkowy i
luksusowy charakter dzięki wykończeniom ze szlachetnych i naturalnych materiałów - mówi
architekt Andrzej Makola, autor projektu i właściciel Makola Projekt Studio.

 

Nowe posadzki wykonane z jasnego granitu staną się ozdobą całego lobby hotelowego.
Recepcja, która zmieniła swoje położenie i mieści się teraz po lewej stronie od głównego wejścia,
zyskała bardzo nowoczesny wygląd utrzymany w minimalistycznej stylistyce. Dominują tu proste,
zdecydowane formy wykończone w kontrastujących ze sobą materiałach, takich jak trawertyn,
fornirowane płyty w kolorze ciemnego orzecha oraz stal nierdzewna. Nad ladą recepcyjną
zawisną wykonane na specjalne zamówienie, nowoczesne lampy w odcieniu ciemnego brązu.
Naturalne i zarazem eleganckie tło dla recepcji stanowić będzie ściana wyłożona płytami z
surowego Trawertynu Navona, kamienia o charakterystycznej porowatej powierzchni.

 

Przeobrażeniu ulegnie również wnętrze hotelowej restauracji, w której pojawią się nowe meble 
wykonane na specjalne zamówienie. Naturalny, a zarazem elegancki charakter wnętrza uzyskany
zostanie także dzięki jasnej granitowej posadzce i parkietowi z egzotycznego drewna oraz
dekoracjom ściennym, składającym się z zespolonych ze sobą nieregularnych kawałków
surowego kamienia strukturalnego, tak zwanego łupka. Zostaną one odpowiednio oświetlone, tak
aby uwydatnić ciekawą formę piaskowca, z którego je wykonano.


Wprowadzone zmiany nadadzą wnętrzu swieży i dystyngowany wygląd. Będzie to uwieńczenie i
przypieczętowanie procesu przeobrażenia hotelu Kyriad Prestige w Golden Tulip, flagowy
obiekt tej marki w Polsce - mówi Alicja Huziuk-Raith, Manager Regionalny Louvre Hotels Group
na Polskę.

Od 6 czerwca br. warszawski Kyriad Prestige kontynuuje działalność pod marką Golden Tulip.
Proces rebrandingu, zainicjowany na początku 2011 roku, polega na zaadaptowaniu hotelu do
standardów marki Golden Tulip. Louvre Hotels Group posiada w Polsce łącznie 10 hoteli, a w
najbliższych latach przewidziano otwarcie kolejnych. We Wrocławiu Grupa Louvre Hotels
rozpoczęła budowę kompleksu złożonego z hoteli Campanile i Premier Classe. Łącznie oferować
one będą 280 pokoi, a otwarcie zaplanowano na koniec pierwszego kwartału 2012 roku.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

3 komentarze do “Warszawski Golden Tulip zyskuje nowe oblicze

  1. polecam artykuł z Gazety W. pt. „szmaciany tulipan”… łatwo do odszukania w bardzo popularnej wyszukiwarce. idealnie pokazuje to ekspansję i zaangażowanie GT w Polskę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *