Sieć Hyatt Hotels ogłosiła stworzenie nowej marki – Hyatt Select w segmencie upper midscale, uzupełniającą stworzony pod pobyty extended-stay brand Hyatt Studios, pod którym w tym roku otwarty został pierwszy obiekt. Celem obydwu jest szybszy rozwój sieci na rynkach secondary i tertriary.
Jak tłumaczy sieć, marka Hyatt Select została stworzona, aby pomóc właścicielom w maksymalizacji zysków i zaprojektowana została tak, aby była elastyczna zarówno dla nowych, jak i przekształcanych hoteli, oferując możliwość optymalizacji istniejących aktywów przy jednoczesnym zminimalizowaniu początkowych inwestycji kapitałowych. Hyatt Select znajdzie się w portfolio brandów Essentials sieci jak m.in. Hyatt Place.
– Dla Hyatt wprowadzenie nowej marki to nigdy nie jest tylko rozszerzenie portfolio, chodzi o wzmocnienie naszej sieci w taki sposób, aby przynosiło to korzyści właścicielom i gościom. Hotele Hyatt Select spełnią konkretne potrzeby rynku, oferując właścicielom efektywną kosztowo, łatwą do konwersji opcję, a jednocześnie zapewniając ofertę gościom, którzy oczekują niezawodności, komfortu i przemyślanego designu w segmencie upper midscale – komentuje Jim Chu, chief growth officer w Hyatt. Marka rozwijana będzie w obu Amerykach, przed wprowadzeniem jej na kolejne kontynenty. Ogłoszenie debiutu Hyatt Select zbiegło się w czasie z otwarciem w Alabamie pierwszego obiektu marki Hyatt Studios, która została stworzona w 2023 r., a do dziś podpisano ponad 50 umów.
Dodaj komentarz