Mercure tworzy sobie menu

„Zaskocz podniebienia Mistrzów w hotelach Mercure” to konkurs marki Mercure przeprowadzony na facebookowej stronie Accor Polska. Entuzjaści gotowania – amatorzy i profesjonaliści mogli współtworzyć zimową kartę menu we wszystkich 13 hotelach Mercure w Polsce. Przepis na zimną przystawkę należało przesłać na Facebooka.

 

Specjalne jury składające się m.in. z Szefów Kuchni i dyrektorów hoteli Mercure miało ocenić smak, wygląd oraz oryginalność potrawy i wybrać najlepszą zimną przystawkę, która przez cały sezon zimowy będzie serwowana w restauracjach hoteli Mercure. Przekąska musiała być inspirowana kuchnią polską i oparta tylko o naturalne składniki dostępne w Polsce. Musiała też mieć ok. 450 kcal, uwzględnić aspekt techniczny – możliwość przygotowania w krótkim czasie w kuchni hotelowej wielu porcji oraz szacunkowy koszt jednej porcji – maksymalnie 15 zł netto. W tym przypadku konkurs okazał się chyba jednak za trudny jak na lekkie „facebookowe” akcje typu „wymyśl hasło”, albo nagroda niewspółmierna do wymagań – voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób w hotelu Mercure, jak zaznaczono „ze śniadaniem”. Akcja zakończyć się miała 19 sierpnia, a jeszcze w połowie września strona zachęcała do wzięcia udziału w nim, choć zamieszczony regulamin informował, że propozycje można zgłaszać tylko do 19 sierpnia. Tą akcją strona Accor Polska chyba wielu fanów nie zdobyła.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *