Konferencja Travel 2.0

Jak skutecznie pozycjonować stronę hotelu w wyszukiwarkach? Jak wykorzystywać Facebook i społeczności internetowe w komunikacji marketingowej biura podróży? Jak stworzyć efektywną kampanię w branży travel?


Na tego typu pytania odpowiedzą praktycy z zakresu e-marketingu podczas konferencji Travel 2.0, która odbędzie się w dniach 19-20 października w Poznaniu w czasie targów turystycznych Tour Salon / Invest Hotel 2011.


W ciągu 2 dni 8 ekspertów dzielić się będzie swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-mail marketingu, pozycjonowania stron internetowych, użyteczności oraz mediów społecznościowych. Program konferencji i warsztatów marketingowych można znaleźć na stronie http://travel20.pl.


Wśród prelegentów znajdą się m.in.: Mariusz Gąsiewski (jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach), Cezary Glijer (konsultant z zakresu pozycjonowania, który otrzymał tytuł Najlepszego Prelegenta TravelCamp), Piotr Jardanowski (w ciągu ostatnich 6 lat przebadał 100 serwisów internetowych pod kątem użyteczności) i Rafał Szymański (doradzał zarządowi Neckermanna i ThomasCooka w kwestiach Internetu i e-commerce, autor wielokrotnie nagradzanej kampanii dla Grupy Triada „Wakacje na Dzień Kobiet").


Poza ogromną dawką wiedzy praktycznej, możliwością wymiany doświadczeń z ekspertami, organizatorzy przygotowali dla uczestników dodatkowe atrakcje, w tym m.in. losowanie atrakcyjnych nagród o łącznej wartości 30 tys. zł.


Uczestnicy konferencji mogą też bezpłatnie zgłosić swoją stronę internetową w plebiscycie Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci z zakresu marketingu internetowego wyróżnią najbardziej interesujące serwisy turystyczne 2011 roku.


Partnerem branżowym konferencji jest Polska Izba Turystyki.

Więcej informacji można znaleźć na stronach:
Konferencja Travel 2.0 – http://travel20.pl
Plebiscyt – http://DobraStronaTurystyki.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *