Trwa nabór uczestników programu „Złoty Standard”

Ogólnopolski program poprawy jakości obsługi gości „Złoty Standard” zakłada przeprowadzenie bezpłatnych audytów wśród co najmniej 250 krajowych obiektów hotelowych – każdy z audytów zakończy przekazanie raportu z wytycznymi, zaś najlepsze praktyki zyskają certyfikację „Złoty Standard” i ogólnopolską promocję w grupie klientów i kontrahentów. Udział w programie jest bezpłatny


Program realizowany będzie do grudnia 2012 roku. Otwarty nabór uczestników trwa od połowy kwietnia br. – od tego czasu przeprowadzono ponad 100 audytów i wyróżniono 23 obiekty. Realizację programu „Złoty Standard” wspierają kluczowe organizacje i media branżowe. – Udział w programie jest okazją do uzyskania obiektywnej oceny i zaleceń niezależnych ekspertów oraz analizy porównawczej audytowanego obiektu – przekonuje Tomasz Rzychoń, koordynator programu. – Przyjmując perspektywę gościa, wskazujemy obszary wymagające korekt bądź rozwoju, a najlepsze praktyki promujemy jako wzorcowe rozwiązania w zakresie obsługi i relacji z gośćmi.

Szczegółowe informacje dotyczące programu i zasad udziału, a także profile dotychczasowych laureatów certyfikacji „Złoty Standard” znajdują się na stronie internetowej programu www.zlotystandard.info.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *