Goście hotelowi wybrali: najlepiej ocenione hotele w Polsce i w Europie w 2011 roku

Również w tym roku hotel.info, bezpłatny internetowy serwis rezerwacji hotelowych , wyróżnił symbolem jakości „Top Rated Hotel“ partnerów hotelowych najlepiej ocenionych przez klientów hotel.info.

 

Aby było możliwe nadanie tego odznaczenia wzięto pod uwagę wszystkie hotele, które uzyskały ocenę 8,0 punktów na 10,0 punktów możliwych. Certyfikat jakości umożliwia hotelarzom zaprezentowanie szerokiemu gronu klientów uzyskanie uznanie w kwestii dotyczącej jakości usług, co gwarantuje polepszanie wizerunku.

Poniżej zaprezentowano najlepiej ocenione polskie i europejskie hotele, które dzięki swoim ponadprzeciętnym usługom zapewniły sobie uznanie gości.


Polska lista Top 10 niezależnie od liczby gwiazdek*

Miejsce     Hotel     Miejscowość     Gwiazdki     Ocena
1.     Hilton Warsaw and Convention Centre     Warszawa     5     9,1
2.     Hotel Podewils     Gdańsk     5     9,1
3.     angelo Hotel Katowice     Katowice     4     9,1
4.     Grand Hotel Rzeszów     Rzeszów     4     9,1
5.     InterContinental Warszawa     Warszawa     5     9,0
6.     The Granary La Suite Hotel Wrocław City Center     Wrocław     5     9,0
7.     Best Western Premier Krakow Hotel     Kraków     4     9,0
8.     Mamaison Hotel Le Regina     Warszawa     5     8,9
9.     Hotel Polonia Palace     Warszawa     4     8,8
10.     Hotel Rialto     Warszawa     5     8,8


Lista Top30 hoteli europejskich*. Na liście znajduje się tylko jeden, najlepiej oceniany hotel z danego kraju.

Europejska lista Top 30 niezależnie od liczby gwiazdek*

Miejsce     Hotel     Miejscowość     Gwiazdki     Ocena
1.     Gästehaus Hundhammer     Niemcy / Geisenhausen     2     9,6
2.     Hotel Goritschnigg     Austria / Velden am Wörther See     4     9,5
3.     Swissotel Tallinn     Estonia / Tallinn     5     9,5
4.     Hotel Operà     Włochy / Dossobuono     3,5     9,4
5.     Pansion Harmony     Bośnia i Hercegowina / Sarajewo     3     9,4
6.     Kempinski Hotel River Park Bratislava     Słowacja / Bratysława     5     9,3
7.     Hotel General     Czechy / Praga     5     9,3
8.     Hotel Palazzo Zichy     Węgry / Budapeszt     4     9,2
9.     Lagoas Park Hotel     Portugalia / Oeiras     4     9,2
10.     Hilton Warsaw and Convention Centre     Polska / Warszawa     5     9,1
11.     Cork International Airport Hotel     Irlandia / Cork     4     9,1
12.     Chateau d'Urspelt     Luksemburg / Urspelt     4     9,1
13.     Starlight Suite Hotel Bukarest     Rumunia / Bukareszt     4     9,1
14.     Hotel Le Funi     Szwajcaria / Cossonay-Ville     3     9,0
15.     Hotel Maydrit     Hiszpania / Madryd     4     9,0
16.     Hotel mOdus     Bułgaria / Varna     4     9,0
17.     Hotel A l'Oree des Vignes     Francja / Gilly-les-Citeaux     3     9,0
18.     Sofitel Brussels Europe     Belgia / Bruksela     5     8,9
19.     Riverside Hotel     Łotwa / Ryga     3     9,0
20.     Hotel Duiven bij Arnhem A12     Holandia / Duiven     4     8,9
21.     The Regent Esplanade Zagreb     Chorwacja / Zagrzeb     5     8,9
22.     Sankt Jorgen Park Resort     Szwecja / Göteborg     4     8,9
23.     Hilton Helsinki Airport     Finlandia / Helsinki     5     8,8
24.     Hotel Kaunas     Litwa / Kaunas     4     8,8
25.     Hilton London Canary Wharf hotel     Wielka Brytania / Londyn     4     8,8
26.     Zira Hotel     Serbia / Belgrad     4     8,7
27.     Austria Trend Hotel Ljubljana     Słowenia / Ljubljana     4     8,4
28.     Hilton Moscow Leningradskaya     Rosja / Moskwa     4     8,4
29.     Hotel Eridanus     Grecja / Ateny     5     8,4
30.     Det Hanseatiske Hotel     Norwegia / Bergen     4     8,3


*Oceny w rankingu odzwierciedlają stan na dzień 14.11.2011. W związku z tym niewykluczone są niewielkie różnice. W przypadku identycznej oceny pozycja na liście jest uzależniona od liczby ocen. W rankingu uwzględniono jedynie hotele, które uzyskały co najmniej 20 ocen.

Goście, którzy dokonali rezerwacji hotelu za pośrednictwem www.hotel.info, oceniają go po wyjeździe w 10-punktowej skali. Do punktacji łącznej zalicza się takie kryteria, jak jakość pokoju, obsługa, czystość, hałas, stosunek ceny do jakości oraz śniadania/usługi


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *