Scandic jako pierwsza sieć na świecie wprowadza spersonalizowane łóżka

Każdy z nas wie, jaką rolę w jego życiu odgrywa łóżko. W związku z tym Scandic, jako pierwsza sieć hotelowa na świecie, wprowadza łóżka które można dopasować do swoich potrzeb! Projekt został zainicjowany przy współpracy z Bliss Nordic, producentem który rozwinął opatentowany na świecie wzór orginalnych łóżek. Bliss to pierwsze na świecie łóżko, które może być dopasowane do indywidualnych upodobań gości hotelowych. Po projekcie pilotowym, który miał miejsce w Scandic Anglais w Sztokholmie, sieć hotelowa zdecydowała się na nawiązanie współpracy z producentem. Następnym krokiem będzie wyposażenie w te łóżka nowo otwierane hotele sieci. - Zdecydowaliśmy się skorzystać z możliwości współpracy z producentem oraz wzbogacić naszą ofertę i stać się pierwszą siecią hotelową na świecie, która oferuje przywilej spersonalizowanych łóżek naszym gościom. Jako wiodąca sieć w Skandynawii jesteśmy przyzwyczajeni do szerzenia innowacyjnych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że wielu gości doceni pokoje hotelowe, w których mogą dostosować łóżka zapewniające maksymalny komfort - mówi Pelle Ekman, Dyrektor Komercyjny sieci Scandic. Idealne łóżko hotelowe Bliss to pierwsze na świecie łóżko, które można dostosować do preferencji danej osoby, bez względu na wymiary, czy też kształt ciała lub ulubioną pozycję do spania. System sprężynowy łóżka można łatwo dostosować za pomocą pilota (wybierając opcje od najbardziej twardej do najbardziej miękkiej) aż do uzyskania oczekiwanego komfortu. Goście mogą też ustawić z osobna wybrane partie łóżka (część biodrowa lub ramienna) aby zdefiniować swoje ulubione ustawienie. Łóżko Bliss oparte jest na pomyśle szwedzkim i posiada światowy patent. - Mamy fantastyczny produkt, o którym marzy wiele osób. Dlatego też jest nam niezmiernie miło obserwować, jak wiodąca w Skandynawii sieć hotelowa wybiera właśnie nas na swojego partnera, aby pogłębiać kreatywność swojej marki. Istnieje wiele przykładów innowacji, które stały się przełomowym standardem dzięki kreatywnej inicjatywie sieci Scandic – mówi Mattias Sörensen, CEO w Bliss Nordic.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *