Transhotel dołączy do swojej oferty wszystkie połączenia promów firmy ACCIONA Trasmediterranea

Grupa Transhotel i Acciona Trasmediterranea podpisały umowę, dzięki której globalny dostawca usług turystycznych będzie mógł zaoferować na swojej platformie TOR System Advanced całą ofertę jednego z głównych przewoźników europejskich transportu międzylądowego. Integracja produktu pozwoli na uzupełnienie narzędzi Transhotelu dodatkową usługą i zwiększy popyt wśród biur podróży. Natomiast ACCIONA Trasmediterranea stanie się częścią jednego z głównych kanałów dystrybucyjnych w Europie.   Umowa, podpisana podczas tegorocznych targów FITUR, zostanie wprowadzona w życie w ciągu pierwszych kilku miesięcy 2012 r., co pozwoli biurom podróży rezerwować bilety jeszcze przed szczytem sezonu ruchu pasażerskiego. Usługa ta zostanie dodana za pomocą specjalnej zakładki dołączonej do panelu wszystkich produktów i usług oferowanych klientowi i będzie dostępna w tym samym systemie, który zawiera również hotele, narty i góry, wycieczki, transfery, parki rozrywki, ubezpieczenia podróży, loty, samochody, grupy i dłuższe pobyty.   José María Carbó, Dyrektor Działu Kontraktowania i Produktu Transhotelu podkreślił, że różnorodność produktów, które biura podróży mogą zarezerwować poprzez platformę online, powiększa się teraz o nowy produkt. „Dzięki tej umowie będziemy kontynuować naszą politykę oferując kompleksowe usługi dostosowane do zapotrzebowań rynku. Aby to osiągnąć rozpoczynamy współpracę z ACCIONA Trasmediterranea, międzynarodową firmą, która koncentruje się na tym, by być liderem na swoim rynku.”   Dla ACCIONA Trasmediterránea umowa z jednym z największych europejskich dostawców w sektorze turystycznym oznacza pozytywną prognozę na rynkach międzynarodowych, gdzie główny hiszpański przewoźnik promowy ma swoje najważniejsze nisze rynkowe, przede wszystkim we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Umowa ma na celu również promowanie destynacji turystycznych, które pokrywają się z trasami promów: Baleary, Wyspy Kanaryjskie, Ceuta i Melilla, jak również międzynarodowe destynacje takie jak Maroko, prezentując bardziej atrakcyjne i konkurencyjne oferty dla pasażerów.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *