Łazienka: fakty i mity

Autor: Anna Kowalska
Jak postąpić, gdy zapcha się rura w hotelowej łazience i czym najlepiej czyścić baterię? Jak się okazuje, wiele z obiegowych opinii na temat prawidłowego użytkowania armatury jest błędnych. Baterie umywalkowe, panele prysznicowe, kabiny i brodziki – nawet te najbardziej wyszukane i designerskie, mają przede wszystkim służyć gościom (i hotelarzom) przez długie lata. To, czy przetrwają próbę czasu, w znacznym stopniu zależy od tego, czy będą we właściwy sposób użytkowane i czyszczone. Niestety, wiedza pań pokojowych w tym zakresie jest często niewystarczająca i zdarza im się popełniać podstawowe błędy. Pora rozprawić się z funkcjonującymi mitami.   Wiele popularnych płynów nie nadaje się do czyszczenia armatury. FAKT Niektóre środki czystości mają zbyt silne działanie i mogą trwale uszkodzić zewnętrzną powłokę baterii czy natrysku. Dlatego przed ich użyciem należy dokładnie sprawdzić skład chemiczny oraz wypróbować ich działanie na niewidocznym elemencie armatury. Chromowane powierzchnie są bardzo wrażliwe na zarysowania, więc wszystkie mleczka i proszki zawierające substancje ścierne są zakazane. Należy też uważać, aby w składzie środków czyszczących nie było kwasów, alkoholu, wybielaczy i związków chloru, ponieważ mogą zmatowić lub odbarwić czyszczone powierzchnie. Najbezpieczniej jest pielęgnować armaturę rozcieńczonym płynem do mycia naczyń, wodą z mydłem lub roztw [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *