Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli  Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki  oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.


We wszystkich hotelach Mercure w Polsce: w Gdańsku, Wrocławiu, Opolu, Mrągowie, Warszawie, Lublinie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Toruniu, Częstochowie,  Karpaczu i w Zakopanem na początku kwietnia rusza nowa kampania promocyjna Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure). Goście, którzy zdecydują się na rezerwację dwóch noclegów ze śniadaniem i dostępem do Internetu w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dostaną 40% zniżki na pobyt. Dodatkowo w pokoju będzie na nich czekać słodka niespodzianka  - bombonierka z ręcznie wyrabianymi czekoladowymi pralinami.



Z okazji wprowadzenia nowej kampanii promocyjnej Sweet Secret by Mercure w hotelowych restauracjach i barach pojawi się czekoladowe menu zawierające wyjątkową aromatyczną kawę podawaną z trzema pralinami,  czekoladowe ciasto z truskawkami i lodami do wyboru oraz  bombonierkę 11 czekoladek. Asortyment przygotowała
manufaktura Chocoffee, która od ponad 80. lat słynie w Polsce z oferowania doskonałej jakości i unikalności swoich wyrobów. Frywolna pomarańcza z nutką pieprzu, czy Cynamonowe usta to tylko niektóre z propozycji. Cukiernicy Chocoffee szczególnie zachęcają do skosztowania praliny Mercure z malinowym nadzieniem i z dodatkiem
chili. Unikatową bombonierkę ze specjalnie przygotowaną selekcją jedenastu czekoladek będzie można zakupić w restauracjach, barach i recepcjach wszystkich  hoteli Mercure w Polsce.


„Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) to urozmaicona istniejąca oferta Ready to Visit. Tym razem oferujemy klinetom coś więcej niż tylko pobyt w naszych hotelach. Dostarczamy także wyjątkowych doznań i przeżyć, dzięki wyśmienitym czekoladowym wyrobom. Wierzymy, że takie połączenie pozostawi gościnność hoteli Mercure na długo w pamięci gości.”– powiedziała Inga Ganowska, Brand Manager sieci Mercure w Polsce.


Mercure to synonim niepowtarzalności. Każdy z 690 hoteli zlokalizowanych na całym świecie zachwyca indywidualnym stylem nawiązującym do kultury danego regionu. Doskonałe lokalizacje i równowaga pomiędzy klasyką a współczesnością, czynią z marki Mercure symbol wypoczynku w najlepszym stylu. Mercure to także podróż w krainę
zmysłowych przyjemności, bogaty wybór regionalnych smaków zaspokoi najbardziej wyrafinowane gusty.
Nowa kampania Sweet Secret by Mercure wpisuje się w charakter marki proponując gościom czekoladowe wyroby lokalnej manufaktury Chocoffee. Wszystko zgodnie z filozofią Let Good Things Happen.

Promocja kampanii Sweet Secret by Mercure jest wspierana przez działania PR i w social media. Podczas Międzynarodowego Dnia Czekolady, 12 kwietnia zostaną zorganizowane konkursy na antenie Radia PIN oraz na portalu społecznościowym Facebook. Kampanię promuje seria działań e-commerce na www.acccorhotels.com
i www.mercure.com



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *