Sprzedaż i marketing usług hotelowych

31 maja odbyło się ostatnie przed wakacjami spotkanie w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie profesjonalistów poświęcone było sprzedaży i marketingowi usług hotelowych.







Elżbieta Nitsze, na co dzień zarządzająca sprzedażą i marketingiem 12 obiektów hotelowych w sieci Elbest Hotels przedstawiła zagadnienia związane ze sprzedażą usług konferencyjnych, oraz planowaniem budżetu marketingowego. W ramach pierwszego bloku Pani Elżbieta omówiła m.in. efektywne techniki promocyjne, działania PR, czy zasady opracowywania ofert produktowych.

 



W ramach wystąpienia poś [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *