Z organizacjami na marginesie

W Polsce działają obecnie trzy organizacje, mające ambicje reprezentowania środowiska, czy raczej branży hotelarskiej na szczeblu centralnym. Wymieniając w kolejności rozpoczynania działalności. Są to: Polskie Zrzeszenie Hoteli, Polska Izba Hotelarska i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Wmarcowym i kwietniowym numerach "Hotelarza" z tego roku opublikowaliśmy rozmowy z osobami, stojącymi na czele organizacji grupujących hotelarzy, próbując przez pryzmat oceny i rozwiązywania przez nie problemów, przed jakimi stają na co dzień polscy hotelarze ocenić ich zaangażowanie, skuteczność, użyteczność, a więc być może i... rację bytu.

Czy funkcjonowanie kilku podmiotów o podobnych nazwach, mających w gruncie rzeczy ten sam cel, czyli działanie na rzecz rozwoju rynku hotelarskiego w Polsce, ma sens? Czym te organizacje się różnią, jaki mają status? Nie ukrywam, że chcieliśmy tymi wywiadami zainicjować dyskusję o roli, znaczeniu i miejscu tych organizacji w życiu branży. I co? Gdyby je oceniać reakcją Czytelników, to jest... niemal żadna.

Pewnie to zbyt mocne słowo, ale większość publikowanych na łamach "Hotelarza" artykułów spotyka się z reakcją Czytelników. Zapraszają, potępiają, nie zgadzają się, uzupełniają, a czasem... chwalą, ale dzwonią, mailują, a nawet zasyłają listy. Nie elektroniczne, ale ze znaczkiem.

Niejako korzystając z okazji, w tym miejscu pragnę przeprosić wszystkich, którzy nie doczekali się odpowiedzi z naszej strony. Problemów, a więc i "tematów" sporo, sporo wydarzeń, których "sprawcami" jesteście Wy Hotelarze, i Wy pracujący dla branży noclegowej producenci, dostawcy, projektanci, szkoleniowcy.

Niemało i wydarzeń inicjowanych lub współorganziowanych przez nas. A reakcja mała. I nie bardzo wiemy, kiedy nam przebiega [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Andrzej Szafrański

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *