Hotel w Gniewinie dalej na fali Euro

Hotel Mistral Sport w Gniewnie odniósł niebywały sukces. Zadowolenie reprezentacji Hiszpanów z pobytu w hotelu sprawiło, że ośrodek stał się popularny na cały świat. Kibice pragną zobaczyć gdzie rezydowali ich idole, a piłkarze z różnych drużyn chcą trenować w tak zachwalanym przez Mistrzów Europy ośrodku.

 

Być tam gdzie Cassillas i spółka

Zwycięstwo Hiszpanów w Mistrzostwach Europy rozsławiło hotel Mistral na cały świat. Piłkarze obsypywali pochwałami obsługę oraz całą infrastukrurę ośrodka, w którym im się tak dobrze trenowało. Dzięki takiej reklamie wiele klubów piłkarskich zdecydowało się na wybranie hotelu jako miejsca do ćwiczeń, nawet długo po skończeniu Euro2012. Obiekt będzie gościł piłkarzy nie tylko z Polski, ale również Rosji i Arabii Saudyjskiej.
Hotel jest również w centrum zainteresowania kibiców, którzy przyjeżdżają specjalnie by zobaczyć szatnię Hiszpanów, zjeść w restauracji, w której oni jadali oraz zobaczyć miejsce treningów, które przyniosło piłkarzom sukces. Dużym uznaniem cieszą się również masaże i i zabiegi w salonie Spa, z których korzystali idole.

 

Jak sprostać wymaganiom tak licznych gości?


Reklama, jaką zrobili ośrodkowi i miejscowości zadowoleni hiszpańscy piłkarze, przyniesie profity jeszcze przez długi czas. Jak podał PAP, hotel ma już zarezerwowane miejsca do końca roku. A może się zdarzyć, że na brak gości ośrodek nie będzie narzekał jeszcze dłużej, ponieważ w Gniewinie planowane są inne inwestycje sportowe.
Jak ośrodek poradzi sobie z takim najazdem gości? O to akurat zadbano jeszcze przed przyjazdem Hiszpanów. Aby piłkarze jak najlepiej wspominali pobyt, pracownicy obiektu musieli zapewnić kadrze odpowiednią obsługę oraz otoczyć gości szczególną opieką. Chcąc zapewnić organizację na najwyższym poziomie, w obiekcie wdrożono oprogramowanie, które wspomaga zarządzanie całego hotelu, przyspiesza realizację wymagań gości i gwarantuje im bezpieczeństwo przy jak najmniejszej ingerencji człowieka w pobyt gości. Dzięki temu pobyt staje się bardziej prywatny, co zarówno dla reprezentantów Hiszpanii, jak i dla kolejnych gości będzie bardzo ważne.

 

- W zapewnieniu wysokiego poziomu usług, personel wspiera wdrożony system informatyczny - bez udziału człowieka reaguje on na informacje płynące z otoczenia i dopasowuje do bieżących potrzeb gości działanie takich systemów jak: grzewczy, audio, wideo, zasilania awaryjnego itd. Integruje też zarządzanie restauracją, bazą noclegową i SPA, dzięki czemu pracownikom łatwiej jest nad wszystkim zapanować i zapewnić gościom wysoki komfort pobytu - mówi Grzegorz Siewiera, prezes spółki LSI Software, która wdrożyła w hotelu system informatyczny do zarządzania obiektem
Jak widać zarówno obsługa, jak i elektroniczne wsparcie sprawiło, że hotel Mistral Sport egzamin z Euro2012 zdał na 6. Najlepszym tego dowodem są rezerwacje zaplanowane kolejne miesiące.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *