Jak zbudować markę hotelowego SPA

Autor: Anita Bajdalska
Wybierając hotel na wypoczynek goście szukają odpowiedniego miejsca, w którym nie tylko zregenerują siły, ale również będą mogli skorzystać z usług SPA. Dlatego marka hotelowego SPA jest ważnym elementem przy podejmowaniu takiej decyzji. W końcu gość oddaje swoje ciało w ręce innych osób, którym musi z góry zaufać.
W dzisiejszych czasach nie można mieć hotelu w pewnych lokalizacjach (przede wszystkim turystycznych), czy od pewnej kategorii (4-, a coraz częściej już 3-gwiazdkowej) bez części Wellness&SPA, ponieważ goście jej oczekują, nawet jeśli… z niej nie korzystają. Wiele hoteli decyduje się więc na dobudowanie kompleksów SPA, ale niewiele ma pomysł na to jak powinno to wygląda, a tym bardziej jak zbudować markę SPA.
O marce decyduje jakość usług
Marka jest zbiorem wielu elementów, które są świadomie kształtowane przez jej właściciela. Najprościej, kojarzy się ona z jakimś znakiem graficznym, oznaczającym gwarancję bardzo wysokiej jakości. Jednak zdobycie takiego zaufania nie jest zadaniem łatwym. Szczególnie ciężko jest stworzyć markę w usługach, ponieważ są one niematerialne. O marce obiektu SPA decyduje jakość świadczonych usług lub też i jego wyjątkowa na tle konkurencji oferta. Sposobów na wyróżnienie się jest kilka. Można zatrudnić wysokiej klasy managera, który będzie gwarantem świadczonych w nim usług, można wyszkolić masażystów z bardzo atrakcyjnych masaży, które cieszą się dużym zainteresowaniem, można wprowadzić unikatową na rynku markę kosmetyczną... Ale nie można zbudować marki hotelowego SPA w hotelu, który sam jej jesz
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *