Starwood Hotels & Resorts tworzy centralne biuro sprzedaży na Polskę

Siec Starwood Hotels & Resorts, która zarządza w Polsce sześcioma hotelami: Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu oraz Sopocie oraz Westin i Bristol w Warszawie stworzyła centralne biuro sprzedaży dla segmentu klientów konferencyjnych i wyjazdów integracyjnych oraz turystyki indywidualnej i grupowej. Nowy dział będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług sześciu hoteli, które oferują łącznie ponad 1500 pokoi oraz 61 sal konferencyjnych o całkowitej powierzchni  6 044 m2.„Nowy zespół to odpowiedź na potrzeby rynku. To struktura, która znacząco wzmocni działy sprzedaży znajdujące się w poszczególnych hotelach, ale również będzie wygodnym rozwiązaniem dla naszych klientów – kontaktując się z jedną osobą otrzymają komplet informacji na temat usług  sześciu obiektów w czterech miastach.” – powiedziała Natascha Mauthner, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

 

Na czele czteroosobowego zespołu stanęła Magdalena Rybicka, która posiada ponad ośmioletnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży międzynarodowych hoteli. Zanim dołączyła do zespołu Starwood Hotels & Resorts związana była ze spółką EURO 2012 Polska, w której odpowiadała za projekt zakwaterowania dla UEFA EURO 2012. Magdalena jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i  Polityczne oraz Uniwersytetu Karlstad w Szwecji, gdzie studiowała ekonomię. Wolny czas spędza na paralotni, snowboardzie lub podróżując po odległych zakątkach świata. Magdalena Rybicka raportuje bezpośrednio do Nataschy Mauthner, dyrektor sprzedaży i marketingu na Polskę.Do centralnego biura sprzedaży sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce dołączyli również Agnieszka Gad, Tomasz Murawski oraz Agnieszka Fiszer.Wyróżnienie „Quality Selection 2012” otrzymały hotele, którym użytkownicy przyznali co najmniej 5 punktów w 6-stopniowej skali. Na ocenę danego obiektu składają się opinie pozostawione przez Gości oraz wysoki wskaźnik rekomendacji, który musi wynosić co najmniej 75%, przy uwzględnieniu opinii z ostatnich 2 lat.
Qubus Hotel Kraków oceniony został przez Gości wysoko i otrzymał 5,4 na 6 punktów. Poziom rekomendacji jaki osiągnął hotel, to 92%.


- Tak wysoka ocena wystawiona przez naszych Gości, to powód do zadowolenia, zwłaszcza, że na ich opinię składa się wiele elementów – podkreśla Anna Trevena Zastępca Dyrektora Qubus Hotel Kraków.


Wystawiając ocenę hotelowi, na portalu HolidayCheck, użytkownicy biorą pod uwagę następujące elementy: położenie i okolicę, obsługę, wyżywienie, sport, rozrywkę, basen, pokój oraz ogólny stan obiektu.


Dla Qubus Hotel Kraków to nie pierwsze wyróżnienie. W tym roku Qubus Hotel Kraków zdobył nagrodę w konkursie „Travellers Chice” organizowanym przez Tripadvisor, został także wyróżniony certyfikatem „Hotel Przyjazny Rodzinie”. W 2011 r. otrzymał nagrodę Zoover Award za wysokie oceny Gości korzystających z serwisu Zoover.com
Qubus Hotel Gdańsk użytkownicy ocenili jeszcze wyżej 5,6 na 6 punktów, dając hotelowi 100% rekomendacji.


Hotel powstał w 2009r. i już wtedy zdobył pierwszą nagrodę. W ramach plebiscytu Top Hotel uzyskał tytuł „Debiut Roku”. Kolejną nagrodę Qubus Hotel Gdańsk otrzymał w kategorii Top City Hotel w 2011r., zaś w 2012 został wyróżniony certyfikatem „Hotel Przyjazny Rodzinie”.


- Uzyskanie tej nagrody jest dla nas bardzo ważne, pokazuje że Goście nam ufają, a to z kolei motywuje nas do dbania o jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług – mówi Rafał Willich Dyrektor Qubus Hotel Gdańsk.


Qubus Hotel, to 14 nowoczesnych obiektów zlokalizowanych w atrakcyjnych polskich miastach. Hotele przystosowane są zarówno dla Gości biznesowych, jak też dla turystów. Sieć posiada także bogate zaplecze konferencyjne i bankietowe. Przez 16 lat Qubus Hotel oferuje swoim Gościom najwyższy standard obsługi.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *