Trzy razy M, czyli weekend Hotelarza

W miniony weekend „Hotelarz” uczestniczył w imprezach zorganizowanych w trzech miastach na literę „m”: Malborku, Mierzęcinie i Mikołajkach. W sobotę Hotel Grot w Malborku - 1500 hotel w Polsce, który został skategoryzowany, otrzymał z rąk przedstawicieli redakcji i wydawnictwa PWS ProMedia, pamiątkowy dyplom Hotelarza i powołanej z inicjatywy miesięcznika Gildii Skategoryzowanych Obiektów Noclegowych. Hotel otrzymał również „okolicznościowy” prezent ufundowany przez firmę Polor – wielofunkcyjny wózek do pełnej obsługi hotelowej.




 W sobotę i niedzielę przedstawiciele miesięcznika gościli na Dniach Mikołajek 2007. Poza wodowaniem Króla Sielaw, mieliśmy m.in. okazję „przetestować” jedne z pierwsze w Polsce „pięciogwiazdkowe” barki turystyczne typu Europa oraz zapoznać się z najnowszymi obiektami zarządzanymi obecnie przez spółkę Amax, która „wypączkowała” z mikołajskiego trzygwiazdkowego hotelu Amax. „Hotelarz” był również patronem medialnym V Święta Konia oraz III Kulinarnych Mistrzostw Polski w Gotowaniu na Ognisku, które odbyły się w Pałacu Mierzęcin.

Malbork
– Jestem zaskoczony i bardzo się cieszę – powiedział Dariusz Grzesik, dyrektor hotelu Grot i jego współwłaściciel w trakcie małej uroczystości, która miała miejsce w sobotnie przedpołudnie w hotelu, który 18 czerwca został wpisany jako obiekt hotelowy o standardzie trzech gwiazdek do rejestru Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Hotel Grot okazał się 116 hotelem skategoryzowanym w województwie Pomorskim i 1,5-tysiecznym takim obiektem w Polsce.

 

– Nie brałem w ogóle pod uwagę, by budowany przez nas hotel nie był obiektem skategoryzowanym. Przy wyborze hotelu goście kierują się standardem pokoi, ich wyposażeniem i jakością serwisu, a najlepszą informacją i zarazem rekomendacją o tych cechach hotelu jest właśnie posiadana kategoria – mówi Dariusz Grzesik i dodaje: – Mieliśmy pewne kłopoty z uzyskaniem kategorii w zakładanym terminie, co było związane np. opóźnieniem w dostarczeniu wind ale warto było poczekać.

 

Z okazji tego, że obiekt jest „okrągłą liczbą”, która zamknęła liczbę skategoryzowanych hoteli w Polsce Hotel Grot otrzymał z rąk przedstawicieli redakcji „Hotelarza” i wydawnictwa PWS ProMedia, pamiątkowy dyplom Gildii Skategoryzowanych Obiektów Noclegowych w Polsce, której celem działania jest wspieranie rozwoju najwyższych standardów świadczenia usług hotelarskich w Polsce i promocja kategoryzacji obiektów noclegowych.


 

Hotel otrzymał również okolicznościowy „upominek” o
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *