Hotele na pojezierzach Warmii i Mazur

Warmia i Mazury to jeden z najpopularniejszych regionów turystycznych w Polsce. Jak pokazuje najnowszy raport firmy doradczej Cushman & Wakefield na rozwój bazy hotelowej w tym regionie ma wpływ stale rosnący popyt na usługi hotelowe, głównie ze strony turystów krajowych. Działania promocyjne związane z udziałem regionu w światowym plebiscycie „Nowe 7 Cudów Natury”, w którym […]

Czytaj dalej


IX Ogólnopolskie Regaty Hotelarzy PPH&R

                   Odbywające się cyklicznie, w tym roku po raz dziewiąty, Ogólnopolskie Regaty Żeglarskie Hotelarzy Fundacji PPH&R w Mikołajkach, możemy już uznać za tradycję integracji braci hotelarskiej. Wspaniała atmosfera towarzysząca walce z wiatrem i wodą sprzyja zacieśnianiu więzi branżowych.          Zależy nam na utrzymaniu statusu regat o zasięgu ogólnopolskim, dlatego też do współpracy zapraszamy ogólnopolskie, […]

Czytaj dalej


Nowe trendy w marketingu i sprzedaży hotelowej

Nowe trendy w marketingu i sprzedaży hotelowej – to temat kolejnego szkolenia Akademii Hotelarza, które odbyło się 13.04 w warszawskim hotelu Best Western Felix. Janusz Mitulski, partner w firmie Horwath HTL przedstawił metodologię skutecznego planu marketingowego hotelu. Omówił zagadnienia związane z analizą konkurencji, produktu, ceny czy grupy docelowej. Elżbieta Nitsze, dyrektor Grupy Hoteli Elbest ds. […]

Czytaj dalej


Nowości na rynku

Nowe serie kosmetyków Purple LavenderGreen Olive więcej… Parasol Universal 13 kW z lampą i tekstylną osłoną butli To nowy parasol grzewczy o mocy 13 kW, w którym zastosowano wiele nowinek technicznych. Oprócz standardowej funkcji ogrzewania powietrza, to urządzenia wyposażone jest w lampę gazową i wyprofilowany uchylny reflektor umożliwiający skierowanie ciepła w wybranym kierunku. więcej… Energia, […]

Czytaj dalej


Kolejne szkolenie Akademii Hotelarza

Hotelarze z całej Polski, czyli dyrektorzy, właściciele i pracownicy działów marketingu spotkali się 17 marca na kolejnym w tym roku szkoleniu z cyklu Akademii Hotelarza. Seminarium dotyczyło w całości maksymalizacji przychodów w hotelu.   Sesja przedpołudniowa, przeprowadzona przez Panią Martę Hancock, dyrektora ds. revenue managementu w sieci Accor na Polskę i kraje bałtyckie, poświęcona była […]

Czytaj dalej


Zarządzanie w praktyce – jeden dzień z pracy dyrektora hotelu

„Zarządzanie w praktyce – jeden dzień z pracy dyrektora hotelu” to tytuł pierwszego z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się 1 marca w Warszawie. Nasi trenerzy, eksperci z wieloletnią praktyką, podzielili się z uczestnikami szkolenia swoją wiedzą z zakresu efektywnego zarządzania hotelami. Janusz Mitulski, partner w międzynarodowej hotelarskiej firmie konsultingowej Horwath HTL, omówił zagadnienia […]

Czytaj dalej


Rynek HoReCa spotka sie na targach EuroGastro 2011

Szeroka oferta czołowych producentów i dostawców usług dla gastronomii, 20 tys. zwiedzających, spektakularne konkursy i pokazy, a także możliwość nawiązania kontaktów biznesowych i zdobycia najnowszej wiedzy –  to wszystko w dniach  23 – 25 marca w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie podczas XV Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2011. EuroGastro to […]

Czytaj dalej


Kibice mogą spać spokojnie. Stan bazy noclegowej na Euro 2012 w Polsce

Do Polski w trakcie trzech tygodni Euro 2012 przyjedzie łącznie około 1 miliona turystów. Według szacunków ekspertów, opartych o analizy wykorzystania miejsc noclegowych w trakcie poprzednich turniejów UEFA EURO, około połowa kibiców przebywających na stadionach oraz w strefach kibiców będzie korzystać z bazy noclegowej w obiektach różnego typu i standardu, czyli np. w hotelach, motelach, […]

Czytaj dalej


HILTON GDAŃSK Debiutem Roku według Hotelarza

Hotel Hilton Gdańsk zdobył tytuł Debiutu Roku w dorocznym rankingu „Hotelarza” 7 NAJDrugie miejsce zajął Angelo w Katowicach, a trzecie Holiday Inn w Bydgoszczy.   „Tak jak w ubiegłym roku bezdyskusyjnym zwycięzcą tej kategorii mógł być tylko andel’s Łódź, tak w tym roku może być nim tylko Hilton Gdańsk” tłumaczy Redakcja w uzasadnieniu swojego werdyktu.  […]

Czytaj dalej


Jak zachować EuroStandard w Turystyce?

Jak zachować EuroStandard w Turystyce? Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu we współpracy z firmą szkoleniową OPTA realizują projekt „EuroStandard 2012 w Turystyce” W ramach projektu realizowanych jest 10 tematów szkoleń dla pracowników recepcji, restauracji i innych placówek gastronomicznych oraz kadry menedżerskiej hoteli i restauracji: Standard obsługi Gościa hotelowego Rozwój umiejętności osobistych Standard obsługi Klienta restauracji […]

Czytaj dalej