Drugi hotel Mercure w stolicy

Już w styczniu 2013 roku kolejny hotel dołączy do sieci Mercure. Obiekt znany do tej pory jako Holiday Inn Warszawa zmieni swoją nazwę na Mercure Warszawa Centrum. Hotel przejdzie proces rebrandingu, powierzchnie ogólnodostępne zostaną wyremontowane i otrzymają nowy wystrój.




Obiekt znajdujący się przy ulicy Złotej w Warszawie dołączy do uznanej i renomowanej sieci Mercure. Marka ta posiada już 725 hoteli zlokalizowanych w 49 krajach na całym świecie. Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy.
Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewnością sprawią, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie. – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.


4-gwiazdkowy standard Mercure Warszawa Centrum


Mercure Warszawa Centrum jest usytuowany w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy, ośrodków biznesowych, administracyjnych i handlowych oraz blisko atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel dzieli zaledwie 300 metrów od dworca kolejowego Warszawa Centralna i 8 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Okęcie.
Do dyspozycji gości będzie 338 pokoi z szybkim łączem internetowym. Restauracje WINESTONE i bufet śniadaniowy BRASSERIE z bogatym menu, spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości.  Hotel posiada 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 m2 oraz Business Centre. Ponadto, oferuje room service, podziemny garaż oraz Fitness Centre. Ten 4-gwiazdkowy hotel to połączenie gościnności, międzynarodowej kuchni i wysokiego standardu. 


Mercure to glokalność !


Mercure to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych cieszących się uznaniem i dobrą reputacją. To, co ją wyróżnia na tle konkurencji to strategia opierająca się na tzw. „glokalności”. Ofertę lokalnych, udanych wrażeń zapewnia gościom entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez markę Mercure.  Hotele tej marki są znane z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury. Z wyczuciem łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca. Zachowując markowy standard zaskakują indywidualnością. Mercure to oryginalne doświadczenie gwarantowane przez silną markę.


Goście mogą korzystać z hoteli Mercure w Polsce w następujących miastach: Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Karpacz, Lublin, Mrągowo, Opole, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zakopane i Zamość. W 2012 roku w Sosnowcu zostanie oddany do użytku kolejny obiekt tej sieci.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.