Kraków nie śpi

Hilton Worldwide i krakowska firma Euro-Hotele podpisały umowę franczyzową na otwarcie DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center i Hampton by Hilton Kraków w 2014 roku, łącznie z blisko 400 pokojami. Jeszcze w 2013 roku otwarty zostanie na Starym Mieście w Krakowie pierwszy w Polsce Tulip Inn z 87 pokojami. W przyszłym roku pod marką Best Western zacznie działać kolejny hotel Satorii – RT Galicya z 64 pokojami.

 

DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center będzie oferował 224 pokoje i 2,2 tys. mkw. powierzchni konferencyjno-bankietowej, obejmującej salę balową o powierzchni 933 mkw. i 17 mniejszych pomieszczeń konferencyjnych. W hotelu znajdzie się też restauracja i bar oraz centrum fitness ze strefą relaksu i basenem. Każdy gość na powitanie zostanie poczęstowany w recepcji podanym

na ciepło ciastkiem z wiórkami czekoladowymi, które stanowi znak rozpoznawczy hoteli DoubleTree by Hilton. W tym samym budynku, ale z osobnym wejściem i lobby, powstanie hotel klasy ekonomicznej Hampton by Hilton Kraków ze 161 pokojami. Do najbardziej charakterystycznych dla marki Hampton by Hilton elementów oferty należą: darmowy dostęp do internetu, śniadanie wliczone w cenę noclegu, całodobowy bar przekąskowy. Nowy obiekt powstanie między centrum miasta a Nową Hutą w miejscu dobrze skomunikowanym z wszystkimi kierunkami Krakowa.

 

Oba hotele będą zarządzane przez polską spółkę Vision Hotel Management należącą do Satoria Group S.A. (dawniej PUHIT). – Cieszy nas, że będziemy zarządzać tym wyjątkowym, dwumarkowym obiektem budowanym w Krakowie przez spółkę Euro-Hotele – mówi Wojciech Popis, dyrektor zarządzający Vision Hotel Management. – Jesteśmy przekonani, że oba hotele dzięki posiadanemu zapleczu marki Hilton przyczynią się w dużej mierze do zwiększenia liczby konferencji organizowanych w Krakowie i staną się nowym, ważnym punktem na europejskim rynku usług konferencyjnych. Polska to kolejny kraj po Wlk. Brytanii, Niemczech i Turcji, gdzie Hilton Worldwide uruchomi tego typu obiekt combo. – Rozwój naszej działalności w Polsce zdecydowanie nabrał tempa. Cieszę się, że podpisaliśmy kolejną umowę, tym razem na rozpoczęcie budowy naszego pierwszego dwumarkowego obiektu w Polsce. Uwzględniając siedem hoteli, które aktualnie są budowane w różnych miastach, liczba hoteli pod brandingiem Hilton, w ciągu najbliższych lat zwiększy się ponad dwukrotnie. Świadczy to o popularności Hilton Worldwide zarówno wśród klientów, jak i potencjalnych partnerów – powiedział Patrick Fitzgibbon, wiceprezes ds. rozwoju Hilton Worldwide w regionie Europy i Afryki.

 

Obecnie w Polsce pod marką Hilton Worldwide działa pięć hoteli (Hiltony w Warszawie i Gdańsku, Hilton Garden Inn w Krakowie i Rzeszowie oraz Hampton by Hilton w Świnoujściu, dwa ostatnie otwarte w tym roku); siedem jest w trakcie budowy, natomiast kolejnych 12 w planach. Do aktualnie powstających hoteli należą: DoubleTree by Hilton Łódź, DoubleTree by Hilton Wrocław, DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Centre, Hilton Garden Inn Kraków Airport, Hilton Garden Inn Wrocław, Hampton by Hilton Kraków, Hampton by Hilton Warsaw Airport i Hampton by Hilton Gdańsk Airport oraz Hampton by Hilton Warsaw, który ma być największym obiektem tej marki w Europie. Pierwszym hotelem Hilton Worldwide w Polsce był Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre otwarty w 2007 roku. Następne hotele powstały w Gdańsku (Hilton), Krakowie (Garden Inn), Świnoujściu (Hampton) i Rzeszowie (Garden Inn). W ciągu ośmiu lat od otwarcia pierwszego obiektu w Polsce, liczba hoteli tej marki ma wzrosnąć do 17. Pokazuje to, że dla Hilton Worldwide polski rynek to jeden z najdynamiczniej rozwijających się obszarów działania firmy w skali całej Europy.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *