Nowy Channel Manager na rynku

Wiodący francuski dostawca rozwiązań sprzedaży internetowej dla branży hotelarskiej Availpro poszerza obszar swojej działalności o Polskę. Rozwiązanie Smart Channel Manager zostało z uwzględnieniem potrzeb hotelarzy, jak właścicieli niezależnych hoteli, sieci hotelowch lub nawet hoteli apartamentowych. Oprogramowanie oraz pionierskie podejście stosowane przez firmę mają na celu umożliwienie klientom zarządzanie ofertą sprzedaży noclegów w internecie za pośrednictwem systemów booking engine na stronach hoteli, smatfonach lub w serwisie Facebook.

 

Firma Availpro zdecydowała się wejść na polski rynek, ponieważ uważa, że właściciele hoteli mogą zwiększyć swoje zyski poprzez używanie jej technologii. Serwisy rezerwacyjne Availpro to narzędzia sprzedażowe działające pod marką operatora, mają one za zadanie zwiększenie liczby rezerwacji pokoi na stronach internetowych hoteli, poprzez smartfony i tablety oraz strony w serwisie Facebook. Oprócz udostępniania opcji płatności online, systemy faktycznie przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży. Z myślą o zapewnieniu kompleksowej obsługi dystrybucji usług hotelowych firma Availpro opracowała system dwukierunkowej łączności XML (2-way connectivity) z ponad 100 dystrybutorami internetowymi (m.in. z Booking.com i Expedia), a także nawiązała partnerską współpracę z firmami przedstawicielskimi (Amadeus, Reconline, RHN itp.), aby zapewnić swoim klientom dostęp do kanałów GD S po przystępnej cenie. Technologie Availpro obejmują także cały zestaw dodatkowych narzędzi np. zarządzania bezpośrednimi kliknięciami w serwisie TripAdvisor i porównywarkach cenowych takich jak Trivago itp.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *