Ponad 7000 rezerwacji online w hotelu B&B Warszawa-Okęcie

B&B Hotels udowadnia, że innowacyjne rozwiązania technologiczne to przyszłość branży hotelarskiej. Doskonałym tego przykładem jest warszawski obiekt sieci, który odnotował w 2012 roku znaczący wzrost liczby rezerwacji dokonywanych przez internetowe kanały sprzedaży – stronę www.hotelbb.pl oraz popularne portale bookingowe. Z roku na rok rośnie zainteresowanie rezerwacjami online. Według badań firmy analitycznej IPK International, w 2011 roku stanowiły one ponad połowę sprzedaży w branży turystycznej w Europie*. Trend ten potwierdził się również w przypadku hotelu B&B Warszawa-Okęcie, gdzie w ubiegłym roku średnio ponad 30% noclegów zostało zabukowanych właśnie za pośrednictwem Internetu. Jest to również potwierdzenie wcześniejszych prognoz zakładających stopniowe odejście od rezerwacji dokonywanych przez telefon. Czytaj więcej na media.ciszewskipr.pl


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *