Ponad 7000 rezerwacji online w hotelu B&B Warszawa-Okęcie

B&B Hotels udowadnia, że innowacyjne rozwiązania technologiczne to przyszłość branży hotelarskiej. Doskonałym tego przykładem jest warszawski obiekt sieci, który odnotował w 2012 roku znaczący wzrost liczby rezerwacji dokonywanych przez internetowe kanały sprzedaży – stronę www.hotelbb.pl oraz popularne portale bookingowe. Z roku na rok rośnie zainteresowanie rezerwacjami online. Według badań firmy analitycznej IPK International, w 2011 roku stanowiły one ponad połowę sprzedaży w branży turystycznej w Europie*. Trend ten potwierdził się również w przypadku hotelu B&B Warszawa-Okęcie, gdzie w ubiegłym roku średnio ponad 30% noclegów zostało zabukowanych właśnie za pośrednictwem Internetu. Jest to również potwierdzenie wcześniejszych prognoz zakładających stopniowe odejście od rezerwacji dokonywanych przez telefon. Czytaj więcej na media.ciszewskipr.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *