Jak turysta wybiera hotel?

Opinie zamieszczane na popularnych portalach branżowych mogą nie być aż tak istotne, jak się wcześniej wydawało - wynika z badań Market Metrix Z sondażu przeprowadzonego przez firmę badawczą Market Metrix na 40 tysiącach podróżnych z Europy, Ameryki i Azji wynika, że przy wyborze hotelu dla turystów najważniejsza jest lokalizacja (30,2 proc. wskazań).
Jak podkreślają eksperci z Market Metrix lokalizacja szczególnie ważna jest dla gości powyżej 50 roku życia, a także dla osób o wysokich dochodach... Czytaj więcej na rp.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *