Jak bezpłatnie promować firmę z branży hotelarskiej?

W dobie kryzysu gospodarczego wszyscy poszukują oszczędności finansowych. Na pierwszy ogień idą budżety szkoleniowe – bez edukowania pracowników da się przecież przeżyć, później ogranicza się wydatki na marketing – skoro spada sprzedaż – trzeba ograniczyć również ten budżet. Tymczasem ani z jednego, ani z drugiego nie musimy rezygnować. Wystarczy skorzystać z możliwości, jakie dają dofinansowania z Unii Europejskiej różnych inicjatyw.

Jednym z pomysłów na kształcenie pracowników i usprawnienie promocji własnej firmy jest udział w bezpłatnym kursie szkoleniowym z zakresu public relations w branży hotelarskiej, turystycznej, i gastronomicznej, do którego zaprasza FIRMA 2000. Public relations to szeroko rozumiane budowanie dobrych relacji z różnymi grupami otoczenia firmy, to dbanie o wizerunek i dobre imię organizacji, to ciągłe starania o budowanie jej rozpoznawalności. A wszystko to po to, by przedsiębiorstwo mogło skuteczniej realizować swoje interesy, czyli zdobywać nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, sukcesywnie zwiększać sprzedaż, wchodzić na nowe rynki, wprowadzać nowe usługi, skutecznie komunikować się z otoczeniem. A co najważniejsze – ograniczyć wydatki na reklamę, bowiem działania public relations dają szereg możliwości bezpłatnej promocji firmy.

Projekt pt. „Public relations w turystyce – zintegrowany dialog z otoczeniem”, współfinansowany ze środków EFS,  skierowany jest do pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich firm z woj. mazowieckiego z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej, którzy chcą dowiedzieć się:

  • Jak budować strategie public relations – czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
  • Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
  • Jak wykorzystać Internet i social media do promocji swojej firmy?
  • Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
  • Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?

 

6 – dniowy kurs szkoleniowy, który odbywa się w Warszawie (w ciągu tygodnia i w weekendy), prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, właściciele agencji PR, dziennikarze…

Szczegółowe informacje o projekcie, zasadach zgłaszania się oraz program zajęć są dostępne na stronie: www.pr.firma2000.pl lub w biurze projektu pod nr tel. 22 651 58 71

 

Biuro projektu:
FIRMA 2000 Sp. z o.o.
ul. Królowej Marysieńki 90
02-954 Warszawa
tel.: (22) 651 58 71
faks: (22) 642 58 73
e-mail: pr@firma2000.pl

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *