Sektor Drink & Bar na EuroGastro mocno oblegany

Kolejna edycja EuroGastro może z powodzeniem zaliczać się do udanych. Podobnie jak w latach ubiegłych hale wystawiennicze MT odwiedziło wielu znakomitych gości. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się sprawdzone elementy targów.  Jednak szczególną uwagę gości przykuwał nowy sektor tematyczny, po raz pierwszy prezentowany na EuroGastro "Drink & Bar".

 

Przyciągnął przedstawicieli wiodących firm alkoholowych z Polski i z zagranicy, którzy zaprezentowali swoją ofertę alkoholi mocnych, win, piw oraz sprzętu i akcesoriów.

Prezentowane były także produkty niezbędne do przyrządzania drinków oraz same drinki. Ogromne stoisko pokazała firma Stock Polska, która w tym roku zrestrukturyzowała dział HoReCa i wprowadziła nowy model współpracy w tym obszarze. Stoisko było ciekawe nie tylko z uwagi na szeroki asortyment producenta. Stock pokazał także zbudowaną kilka miesięcy temu replikę stylistyczną Syreny Sport, którą goście EuroGastro mogli podziwiać z bliska.

 

 

Alkoholowy segment tematyczny okazał się strzałem w dziesiątkę. Organizator, podążając za trendami na rynku przedstawionymi m.in. w najnowszych wynikach opracowania PMR pt. „Rynek HoReCa w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014”, wprowadził odrębny sektor „Drink & Bar”. Przywołane badania wskazują na popularność spożywania alkoholu przy posiłkach, co potwierdziło 51% badanych. Najczęściej wybierane jest piwo (55% badanych) i wino (34%), następnie wódka lub wódka zmieszana w drinku (10%). Odpowiadając na potrzebę dostarczania restauratorom informacji o bieżącej ofercie organizator umożliwił  im to podczas targów.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *