REWITA – nowa marka handlowa na rynku usług turystycznych

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju Spółka Domy Wczasowe WAM zmienia swój wizerunek, aby dostosować się do oczekiwań klientów oraz dynamicznych zmian zachodzących na rynku usług turystycznych. REWITA to nowa marka handlowa, pod którą Spółka Domy Wczasowe WAM oferować będzie usługi turystyczne oraz konferencyjne w sieci 13 ośrodków na terenie całej Polski. Łącznie w sieci ośrodków REWITA  dostępnych jest  5083 miejsc noclegowych oraz 45 sal konferencyjnych. Ośrodki REWITA zlokalizowane są w najpiękniejszych miejscowościach wypoczynkowych na terenie całego kraju. Są to zarówno takie kurorty jak Zakopane, Międzyzdroje, Sopot czy Jurata, jak również mniej znane, ale urokliwe lokalizacje, do których należą Waplewo, Rogowo, Pieczyska czy Solina.  Wszystkie obiekty kultywują kilkudziesięcioletnią tradycję wysokiej jakości usług wypoczynkowych świadczonych dla środowiska wojskowego. Nowe, wielobarwne logo umiejętnie łączy wojskowe korzenie z nowoczesną i dynamiczną kolorystyką, która znakomicie wyróżnia ofertę wypoczynkową Spółki. „Opierając się na solidnych fundamentach nowa marka jest symbolem pozytywnych zmian, które zachodzą w Spółce. Zmiany te obejmować będą między innymi rozwój oferty, doskonalenie procesów pozyskiwania i obsługi klientów, stopniową modernizację bazy noclegowej i inne innowacyjne projekty.” – powiedział Prezes DW WAM Bogusław Kowalewski Nowoczesna identyfikacja wizualna będzie istotnym wsparciem i uwiarygodnieniem procesów biznesowych zmierzających do dynamicznego rozwoju firmy. System rezerwacji on-line Zmianie nazwy handlowej i logotypu towarzyszy uruchomienie nowej witryny internetowej www.rewita.pl. Nowa strona jest nie tylko atrakcyjną i nowoczesną wizytówką Spółki, ale przede wszystkim dzięki systemowi rezerwacji on-line stanie się aktywnym kanałem prezentacji i  sprzedaży oferty wypoczynkowej. W ciągu pierwszych kilku dni działania systemu Spółka zanotowała trzykrotny wzrost zapytań dotyczących  rezerwacji napływający drogą elektroniczną. Witryna została zaprojektowana zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi. Funkcjonalność witryny oraz jej układ graficzny dostosowany został do potrzeb i oczekiwań młodych, dynamicznych klientów. Największymi atutami nowej strony są przejrzystość, intuicyjność oraz jednolita prezentacja wszystkich ośrodków.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *