HRS przegonił Booking

Autor: Wiktor Kołakowski
Z badań przeprowadzonych pod koniec czerwca na zlecenie ARC Rynek i Opinia wynika, że HRS jest obecnie najbardziej rozpoznawalnym serwisem rezerwacji hotelowych w Polsce. W porównaniu do podobnego badania z czerwca 2012 roku, świadomość marki HRS.pl wzrosła o 22 proc. Celem badania była analiza świadomości marek internetowych systemów rezerwacji hotelowej w Polsce. Wyniki powstały na podstawie odpowiedzi 1004 respondentów w wieku 20-45 lat, mieszkańców Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Gdańska i Szczecina, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy odbyli podróże prywatne lub służbowe. HRS najbardziej rozpoznawalny? Znajomość serwisu rezerwacji hotelowych HRS.pl zadeklarowało 98 proc. respondentów, 1/3 z nich wymieniała HRS spontanicznie. Pozycję lidera pod względem świadomości marki przez długi czas zajmował w Polsce serwis Booking, jednak według najnowszego badania został wyprzedzony przez HRS.pl. Spośród wszystkich badanych serwisów rezerwacyjnych, poza Booking i HRS.pl, znaczące zmiany świadomości marki zanotowała jeszcze tylko porównywarka cen hoteli Trivago. Podejmując decyzję o wyborze serwisu internetowego, 7 na 10 badanych rozważa wybór HRS.pl. Liczba klientów serwisu HRS.pl systematycznie rośnie: z 4 proc w roku 2010 do 17 proc. w lipcu 2012, 25 w listopadzie 2012 i do 39 proc. w czerwcu 2013. – Te wyniki są bardzo optymistyczne. Świadczą o zaufaniu do marki, a t [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

3 komentarze do “HRS przegonił Booking

  1. Nie polecam HRS .Zarezerwowałem sobie pokój w pensjonacie w dobrej cenie w Bydgoszczy w weekend .Następnego dnia dzwoni Pani z Niemiec z centrali HRS,że z tą ceną to pomyłka i pensjonat nie może mi takiej ceny dać,a tak woogóle to się pomylili z ceną. Czy to jest poważna firma ?
    W Booking nigdy nie zdarzyła się taka sytuacja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *