SPA z odpowiednim menu

Autor: Igor Martin
ht_2008_06-7.jpgPełnowartościowy ośrodek SPA, który chce zaoferować swym gościom pełny program relaksująco-terapeutyczny, to nie tylko gama najnowszych urządzeń i zabiegów połączonych z odpowiednią oprawą, ale i dostosowana do programu odpowiednia dieta SPA

Co o diecie SPA i związanych z nią nowinkach mówiło się podczas tegorocznych Targów The Monaco Spa Event 2008? Tym bardziej że zgodnie z informacjami organizatorów ideą imprezy było ukazanie działania SPA poprzez pryzmat pięciu zmysłów. Jeśli gość jest w stanie odebrać i dać się zrelaksować przy pomocy odpowiednio podawanych bodźców dotykowych, wzrokowych, słuchowych i zapachowych, to może i powinien ulec też piątemu ze zmysłów: smakowi.

Temu zagadnieniu służyło zorganizowane na monakijskich targach sympozjum ekspertów SPA, kucharzy i dietetyków, którzy wypowiadali się wokół smaków, kuchni SPA oraz dobrej gastronomii, którą należy zaproponować klientom w hotelach i ośrodkach SPA.

Treść potrawy...

Można stwierdzić, że sztuka znalezienia odpowiedniej diety dla klientów SPA, sprowadza się ma do umiejętności szefa kuchni do nadania serwowanemu menu perfekcji stylu, skomponowania go ze zdrowych składników i nadania odpowiedniej równowagi odżywczej. Jednak kuchnia dietetyczna oparta na najprostszym wyliczeniu kalorii, to nawet zbyt oczywiste zasady zdrowego menu w hotelach SPA.

By osiągnąć sukces i zadowolenie klientów oraz przyciągnąć dodatkowych gości, kucharze nie mogą poprzestawać na tych zasadach, ale twórczo poszukiwać inspiracji wśród kultur gastronomicznych wielu narodowości i z wartości odżywczej każdego ze składników diety. Np. kuchni [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *