Kolejni sponsorzy Konferencji Hotel Trends Poland 2013

Międzynarodowa konferencja Hotel Trends Poland odbędzie się już za niecały miesiąc, 28 listopada, w Sofitel Warsaw Victoria. Będzie jednym z najważniejszych tego typu spotkań branży hotelowej w Europie Środkowo-Wschodniej w ostatnich latach.   Do grona Sponsorów tego wyjątkowego wydarzenia dołączyły kolejne sieci hotelowe i czołowe firmy związane z rynkiem hotelarskim.   Louvre Hotels Group jest jednym z liderów w sektorze hotelarskim na świecie, z ponad 1090 hotelami w 41 krajach znanymi pod markami : Premiere Classe, Campanile, Kyriad, Kyriad Prestige, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip.   Grupa Dobry Hotel to dynamicznie rozwijająca się polska sieć, do której należy siedem hoteli i jedna restauracja. Łącznie dysponuje 311 pokojami w 4 miastach. Na początku przyszłego roku do grupy dołączy kolejny hotel we Wrocławiu oraz 2 restauracje w Trójmieście.   Spółka akcyjna Hotele Diament jest właścicielem ośmiu hoteli, które działają pod jedną marką - Hotele Diament i są usytuowane w najważniejszych gospodarczo częściach Śląska.   Grupa eholiday.pl jest właścicielem m.in. serwisu eholiday.pl, będącego jednym z liderów wśród polskich serwisów noclegowych.   Vision Hotel Management to spółka córka SATORIA Group S.A. (dawniej PUHIT S.A.), powołana ze względu na pojawiającą się na rynku potrzebę funkcjonowania podmiotów zarządczych, przygotowanych do profesjonalnego zarządzania obiektami hotelowymi, działającymi pod międzynarodowymi markami.   Swój udział w panelach dyskusyjnych potwierdzili już m.in. Sarah Duignan, Director of Account Management w STR Global, Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Georg Schlegel, dyrektor zarządzający w biurze Choice Hotels International na Europę Centralną, Erwin Verhoog, GM Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, a także szereg innych czołowych specjalistów z Polski i całego świata. Spotkanie będzie nieocenioną okazją do poznania bezcennego międzynarodowego know how, zapoznania się z najnowszymi trendami i tendencjami panującymi na rynku, a także poznania opinii polskich i światowych autorytetów na temat polskiego hotelarstwa i perspektyw jego rozwoju.   Organizatorami wydarzenia są miesięcznik Hotelarz, nr 1 wśród czasopism hotelarskich w Polsce, oraz Horwath HTL - światowy lider wśród firm doradczych dla branży hotelowej.   Partnerem Strategicznym konferencji została Grupa Hotelowa Orbis, a ponadto sponsorami są międzynarodowe i polskie sieci hotelowe m.in. - Choice Hotels Europe, Hilton Worldwide, oraz InterContinental Hotels Group.   Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *