Westin Hotels & Resorts walczy z „poniedziałkowym dołem”

Najnowsze badanie Westin Hotels & Resorts dowodzi, że poniedziałek jest najmniej produktywnym dniem tygodnia.Badanie pokazuje także, iż rosnąca liczba zobowiązań zawodowych i nieustanna dostępność wpływają negatywnie na życie osobiste, zdrowie oraz dobre samopoczucie. Rozpoczynając walkę z „poniedziałkowymi dołami”, sieć prezentuje nowy program „Westin Weekend”, który pomaga gościom odprężyć się, zregenerować siły i zapomnieć o pracy w trakcie weekendowego pobytu. Przed rozpoczęciem weekendu każdy gość zauważy zmianę nastroju w hotelu. Wszystkie elementy oddziaływające na zmysły będą komunikować, że nastał czas weekendu, począwszy od światła, muzyki i dekoracji hotelu. Również pracownicy hotelu zmienią swoje mundurki na mniej oficjalne i dostosowane do stylu ubioru, który nosimy zazwyczaj w wolne dni. W każdym pokoju gość zobaczy słynny Niebiański Szlafrok umieszczony na łóżku, aby jasno zasygnalizować rozpoczęcie weekendowego nastroju. Goście będą mogli dłużej relaksować się, leżąc w łóżku dzięki możliwości późniejszego wymeldowania się z hotelu do godz. 15.00 w niedzielę oraz skorzystać z wydłużonych godzin serwowania śniadania w soboty i niedziele. Program Westin Weekends ma na celu zainspirowanie gości do wdrożenia w ich życie filozofii dobrego samopoczucia, która rozpoczyna się wyśmienitym snem w Niebiańskim Łóżku, energetyzującymi potrawami SuperFoodsRX, porannym biegiem RunWESTIN oraz możliwością wypożyczenia ubrań i butów sportowych w ramach programu Gear Landing. „Celem sieci Westin jest zapewnianie gościom dobrego samopoczucia podczas podróży. Składając taką obietnicę, prezentujemy z radością nasz nowy program weekendowy odpowiadający na zapotrzebowanie naszych gości na relaks i czas odpoczynku, dzięki czemu mogą oni zregenerować się przed rozpoczęciem tygodnia pracy” – mówi Brian Povinelli, szef marki Westin Hotels & Resorts. Odkryliśmy, że większa ilość wolnego czasu pozwala naszym gościom poprawić swoje życie osobiste i odzyskać dobre samopoczucie. Weekendowy pobyt w hotelu Westin to wiele różnych korzyści, takich jak możliwość późnego wymeldowania się z hotelu, wydłużone godziny serwowania śniadania oraz instynktowne rozwiązania, dzięki czemu zaplanowanie doskonałego, spersonalizowanego wypadu weekendowego jest niezwykle proste. W celu zainspirowania gości podczas weekendowych wypadów spółka Westin we współpracy z firmą AFAR uruchomiła właśnie program WESTIN FINDS FROM AFAR, ciekawy i nagradzany cyfrowy przewodnik turystyczny, który opisuje najlepsze lokalne atrakcje i punkty warte odwiedzenia znajdujące się w pobliżu hoteli Westin. Program umożliwia gościom spersonalizowanie swojego planu podróży zależnie od tego, czy podróżują samotnie, w parze, z rodziną albo też grupą znajomych. Ponad 190 hoteli Westin w niemal 40 krajach na całym świecie należy do Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc., jednej z wiodących na świecie spółek w branży hotelowej. Posiada ona 1162 hoteli w niemal 100 krajach oraz zatrudnia 171 000 pracowników we własnych i zarządzanych przez siebie obiektach. Starwood jest pełnym właścicielem, operatorem i franczyzodawcą hoteli, ośrodków wypoczynkowych i rezydencji występujących pod następującymi, cieszącymi się światową renomą markami: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, Aloft® i ElementSM.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *