Horwath HTL obchodzi 5-lecie działalności na rynku polskim

Globalny doradca dla sektora hotelowego i turystycznego – Horwath HTL – otworzył swoje biuro w Polsce w marcu 2009 roku. Polskim hotelarzom oraz międzynarodowym sieciom działającym na naszym rynku zaoferował pakiet wyspecjalizowanych branżowo usług doradczych. Dodatkowe wzmocnienie kompetencji i komplementarność usług zapewniło współdziałanie firmy z grupą doradczą TPA Horwath Polska. Przez pięć lat działalności na polskim rynku eksperci zrealizowali ponad 120 specjalistycznych projektów. Wśród nich znalazły się analizy rynku i studia wykonalności, pozyskanie marki międzynarodowej sieci hotelowej lub operatora hotelowego, wyceny hoteli, audyty operacyjne oraz strategie marketingowe. Wspólnie z doradcami personalnymi z TPA Horwath przeprowadzili również liczne rekrutacje kluczowego personelu dla hoteli sieciowych i niezrzeszonych, a współpracując z doradcami transakcyjnymi zapewnili specjalistyczne doradztwo branżowe m.in. przy sprzedaży warszawskiego hotelu InterContinental. Profesjonalizm ekspertów i indywidualne podejście do każdego projektu doceniają klienci: wiodące międzynarodowe i krajowe sieci hotelowe, największe krajowe i międzynarodowe fundusze inwestycyjne oraz czołowi deweloperzy. – Nasi konsultanci prowadzą nie tylko projekty doradcze. Zaufanie rynku budujemy przez dbałość o najwyższą jakość, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Dzięki światowemu zasięgowi oraz przynależności do Crowe Horwath International mamy dostęp do szerokich zasobów wiedzy z różnych dziedzin. – powiedział Janusz Mitulski, który jest partnerem Horwath HTL w Polsce oraz Wiceprezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Horwath HTL jest stałym komentatorem sytuacji na rynku hotelowym. Eksperckie opinie ukazują się w czołowych mediach – m.in. w Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Dzienniku Gazeta Prawna, Magazynie Eurobuild, Hotelarzu czy portalu nieruchomościowym Property News. Od czterech lat doradcy Horwath HTL oraz TPA Horwath opracowują i wydają Hotel Guidebook Poland - jedyny w Polsce przewodnik dla inwestorów hotelowych, będący jednocześnie wnikliwą analizą rynku hotelowego i kompleksowym źródłem informacji o tym, co dzieje się w branży. Od początku naszego istnienia mocno angażujemy się w działalność na rzecz rozwoju sektora. Jesteśmy aktywnym członkiem IGHP. Zapraszani jesteśmy do dyskusji branżowych na wszystkich kluczowych konferencjach nieruchomościowych. Starając się być proaktywnymi uczestnikami rynku, wspólnie z magazynem Hotelarz, zorganizowaliśmy w 2013 roku największe wydarzenie branżowe - Hotel Trends Poland, Asset Management & Operations. Zgromadziło ono ponad 200 przedstawicieli czołowych graczy na rynku. Nasza inicjatywa została bardzo dobrze przyjęta przez branżę, dlatego będziemy ją kontynuować – właśnie rozpoczynamy przygotowania do kolejnej edycji. – dodał Janusz Mitulski. Z Hotelarzem firma współtworzy również najlepszy w kraju program szkoleniowy - Akademię Hotelarza, z którego skorzystało już ponad 2000 osób. Doradcy Horwath HTL zorganizowali także warsztaty o specyfice rynku hotelowego oraz w zakresie wycen hoteli dla wiodących banków w Polsce. Przewagę rynkową zapewnia Horwath HTL skala międzynarodowych doświadczeń i wiedzy, a także najwyższe światowe standardy współpracy w połączeniu z perfekcyjną znajomością uwarunkowań lokalnego rynku hotelowego O nas Horwath HTL to światowy lider wśród firm doradczych specjalizujących się w doradztwie hotelowym oraz turystycznym, posiadający obecnie 50 oddziałów w 39 krajach świata. Od 1915 roku świadczymy na świecie usługi bezstronnego, specjalistycznego doradztwa dla naszych klientów. Jesteśmy współtwórcami Uniform System od Accounts for the Lodging Industry (USALI) – Jednolitego Systemu Rachunkowości, które stało się standardem rachunkowości hotelowej. Poprzez zaangażowanie w tysiące projektów, zgromadziliśmy obszerną i wszechstronną wiedzę, a także poznaliśmy potrzeby sektora hotelowego i firm z branży nieruchomości, także instytucji finansowych. Doradzamy, wspieramy i współpracujemy z Klientami na wszystkich etapach funkcjonowania projektu, aby pomóc w osiągnięciu planowanych celów. Doradztwo w obszarze hotelowym: - Analizy rynku i studia wykonalności - Pozyskanie marki sieci hotelowej - Pozyskanie operatora hotelowego - Doradztwo transakcyjne - Asset management - Audyty operacyjne - Strategie marketingowe i produktowe - Wyceny istniejących obiektów - Business recovery Doradztwo w obszarze turystycznym: - Badania rynku - Strategie marketingowe - Audyty turystyczne - Doradztwo w zakresie planowania - i rozwoju produktów turystycznych

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *