Być liderem

Rozmowa z prezesem Hilton Worldwide Chrisem J. Nassetta Chris J. Nassetta w grudniu ubiegłego roku wprowadził sieć Hilton Worldwide na nowojorską giełdę. 11,5 proc. akcji zostało sprzedanych za blisko 2,5 mld dolarów, co było największym debiutem spółki hotelarskiej na giełdzie i uczyniło Hiltona najbardziej wartościową siecią hotelarską na świecie z kapitalizacją na poziomie 19,7 mld dolarów. Amerykański magazyn „Hotels” przeprowadził z Chrisem Nassettą rozmowę o emocjach związanych z debiutem, planach sieci i podboju Europy. Przedstawiamy wybrane fragmenty. Jakie to uczucie, gdy słyszy się bicie dzwonu na New York Stock Exchange, który obwieszcza pierwsze notowanie spółki? To było niesamowite. Wszyscy dookoła, włącznie z szefem giełdy, mówili mi, że uaktywniliśmy ją bardziej niż ktokolwiek wcześniej. To był wielki dzień z wielu powodów. Ciężko pracowaliśmy przez ponad sześć lat [od 2007 roku, gdy fundusz Blackstone kupił sieć Hilton Worldwide], aby całkowicie zmienić firmę i stworzyć biznes, który oczywiście był już wcześniej dobry i miał wszystkie niezbędne elementy, ale nie funkcjonował optymalnie i nie pracował na wszystkich cylindrach, dlatego trzeba go było poukładać. Przekształciliśmy go pod każdym względem: organizacyjny [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *