Nowe sale w hotelach Radisson Blu w Warszawie

Warszawskie hotele Radisson Blu oddały do użytku gości świeżo wyremontowane sale konferencyjne o łącznej powierzchni prawie 2000 m2. Drobne prace remontowe i zupełnie nowe wyposażenie sprawiły, że wnętrza przeznaczone do organizacji spotkań w Radisson Blu Centrum Hotel Warsaw i Radisson Blu Sobieki Hotel Warsaw stały się bardziej atrakcyjne. Radisson Blu Centrum Hotel Warsaw oddaje do dyspozycji gości centrum konferencyjne z 8 wyremontowanymi salami o łącznej powierzchni 591 m2. W Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw zmiany objęły 10 z 13 sal, które łącznie oferują swoim gościom aż 1400 m2 powierzchni konferencyjnej. Warszawskie hotele Radisson Blu razem mogą poszczycić się prawie 2000 m2 komfortowych, gruntownie odświeżonych wnętrz, przeznaczonych do organizacji każdego typu spotkań – od biznesowych konferencji, aż po eleganckie przyjęcia i wystawne bale. W obydwu hotelach remont potrwał niespełna 2 miesiące. Odświeżone wnętrza nadały nowy charakter zapleczom konferencyjnym. Wystrój wnętrz utrzymany jest w stonowanej kolorystyce, a podłogi pokryte zostały dywanami z nowoczesnymi wzorami. W Hotelu Radisson Blu Sobieski całość dopełnia nowe wyposażenie w skład którego wchodzą stoły konferencyjne i krzesła. Oba hotele dysponują salami o różnej wielkości, wyposażonymi w klimatyzację, oświetlenie, ekrany i dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu. Większość sal konferencyjnych posiada dostęp do światła dziennego. „Nasze hotele codziennie organizują spotkania o różnej tematyce, eventy i szkolenia. Aby zachować wysoką jakość świadczonych przez nas usług zdecydowaliśmy się, by wraz z nadejściem wiosny dokonać gruntownego odświeżenia zapleczy konferencyjnych w obydwu hotelach. Staramy się zawsze wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych klientów” – mówi Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu warszawskich hoteli marki Radisson Blu Ada Rusowicz-Fischer. „Już na pierwszy rzut oka widać, że wyremontowane sale konferencyjne nabrały zupełnie nowego, swieżego charakteru. Staraliśmy się utrzymać nasze wnętrza w stonowanej kolorystyce, aby podkreślały indywidualny charakter każdego spotkania biznesowego” – dodaje. W Polsce znajduje się sześć hoteli marki Radisson Blu – w Gdańsku, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu oraz dwa w Warszawie. To obiekty w pełni przystosowane do przeprowadzenia każdego rodzaju spotkań. Razem hotele Radisson Blu w Polsce oddają swoim gościom ponad 1600 komfortowo urządzonych pokoi i 50 sal konferencyjnych. Realizowany przez markę Radisson Blu koncept Experience Meetings to gwarancja organizacji spotkań na najwyższym poziomie – z odpowiednio dobranym menu (Brain Food), komfortową przestrzenią dla kreatywnej pracy, bezpłatnym internetem oraz programem troski o środowisko.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *