Krzysztof Krychowiak – z Carlsona do Radissona

Krzysztof Krychowiak objął stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży i marketingu w dziale sprzedaży warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum i Radisson Blu Sobieski. Będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie działem sprzedaży, maksymalizację zysków z różnych segmentów rynku oraz przygotowywanie strategii sprzedaży w obu hotelach.



Krzysztof Krychowiak pełnił ostatnio funkcję national sales managera w Globalnym Biurze Sprzedaży Grupy Hotelowej Carlson Rezidor i był odpowiedzialny za zarządzanie segmentem MICE pod kątem maksymalizacji przychodów dla ośmiu hoteli grupy Carlson Rezidor w Polsce. Wcześniej pracował w różnych strukturach sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis. Radisson Blu Hotels & Resorts jest częścią Rezidor Hotel Group z 400 hotelami i 87 tys. pokoi w 60 krajach. Firma zarządza takimi markami hotelowymi jak Radisson Blu, Park Inn by Radisson, Country Inn, Radisson Red, Quorvus Collection.


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *