Louvre Hotels Group w IGHP

Do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego przystąpiła sieć Louvre Hotels Group. To największa po Accorze międzynarodowa sieć hotelarska w Polsce z 16 hotelami i ponad dwoma tysiącami pokoi. W jej ramach działa 10 hoteli Campanile, dwa Premier Classe i cztery Golden Tulip w dziesięciu największych miastach w Polsce oraz nad morzem. W planach jest budowa hoteli […]

Czytaj dalej


Leaders in Hospitality

W dniach 14-15 maja w warszawskim Hiltonie odbędzie się konferencja „Leaders in Hospitality. Szczyt Branży Hotelarskiej Europy Środkowej i Wschodniej oraz Wspólnoty Państw Niepodległych. Jej patronem medialnym jest „Hotelarz”. Konferencja „Spotkanie na Szczycie”, która co roku odbywa się w innej stolicy jest prestiżową imprezą hotelarską, na której spotykają się liderzy branży, kluczowi eksperci, przedstawiciele firm […]

Czytaj dalej


VAT od samochodów po 1 kwietnia

O przydatności samochodu jako narzędzia wykorzystywanego w przedsiębiorstwie nikogo nie trzeba przekonywać, także w takich branżach jak hotelarstwo, a nawet bardziej gastronomia. 1 kwietnia tego roku doszło do małej rewolucji w zakresie odliczania VAT od samochodów osobowych używanych w ramach działalności gospodarczej. fot. Pescador, Pixabay Tego dnia w życie weszły nowe przepisy dotyczące możliwości odliczenia […]

Czytaj dalej


Invite będzie miał 4 gwiazdki

Otwarty w marcu Aparthotel Invite we Wrocławiu zdecydował się na kategoryzację jako hotel 4-gwiazdkowy. Nowy obiekt podjął współpracę z firmą specjalizującą się w zarządzaniu i wprowadzaniu hoteli na polski rynek – Berndt Business Solutions 4. Dyrektorem hotelu została Barbara Berndt. Barbara Berndt, która wcześniej była dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Puro Hotel, wspólnie z […]

Czytaj dalej


6. Konferencja Inwestycji Hotelowych Eurobuild

13 maja w hotelu Intercontinental odbędzie się 6. Konferencja Inwestycji Hotelowych. Czy magnesem przyciągającym zarówno zagranicznych, jak i krajowych gości będą np. unikatowe butikowe hotele zlokalizowane w dawnych zamkach albo hotele z aquaparkami i źródłami termalnymi? Jak zdobyć nowych klientów i zainwestować dokładnie tam gdzie trzeba? A może warto przyjrzeć się nowoczesnym sanatoriom? Odpowiedzi na […]

Czytaj dalej


Dlaczego przedsiębiorcy wybierają franczyzę?

Przedsiębiorcy szukający możliwości dywersyfikacji swojego biznesu podejmują niejednokrotnie bardzo odważne decyzje inwestowania w zupełnie inne obszary działalności, nie pokrewne w stosunku do tych, które prowadzą. Rozpoczęcie działalności w innej, nieznanej branży bez doświadczenia i znajomości jej specyfiki niesie ze sobą duże ryzyko popełniania błędów oraz ponoszenia porażek. Budowanie wizerunku własnej marki i jej rozpoznawalności to […]

Czytaj dalej


Centrum konferencyjne w Bornicie

INTERFERIE Sport Hotel Bornit w Szklarskiej Porębie przeszedł niedawno lifting wnętrz, po którym zyskał centrum konferencyjne z pół tysiącem mkw. Zakończenie drugiej części prac planowane jest jeszcze przed wakacjami. Odnowiono też restaurację, kafejkę i inne części wspólne. Jednorazowo w sześciu salach o łącznej powierzchni 500 mkw. może się szkolić ponad 350 osób. – Nasze centrum […]

Czytaj dalej


Elżbieta Nitsze – z Elbestu do Airport Hotelu

Elżbieta Nitsze, dotychczasowy dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Elbest, została dyrektorem generalnym Airport Hotel Okęcie, który już w połowie tego roku dwukrotnie powiększy swoje możliwości noclegowe oraz konferencyjne, a także wzbogaci swoją ofertę o zupełnie nowe produkty. W trakcie swojej 19-letniej kariery w branży hotelarskiej Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton […]

Czytaj dalej


Jak utrzymać czysty hotel ?

Oto kilka informacji uzyskanych od personelu (najlepsze źródło informacji) wykonującego w firmie usługę sprzątania pokoi, podłóg, powierzchni publicznych itd. Począwszy od pokoi hotelowych: co ułatwia zdecydowanie pracę pokojowej, a jakie elementy wykluczyłaby z zakresu swoich obowiązków. Oto najbardziej miarodajne odpowiedzi, odpowiedzi praktyków. Z czego by zrezygnowali, aby usprawnić proces sprzątania, również pod względem jego efektywności? […]

Czytaj dalej


Kampania Best Western

Sieć Best Western rozpoczęła 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promowała ona w internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do sieci. Best Western regularnie organizuje akcje marketingowe online i dystrybucyjne, których celem jest zwiększenie sprzedaży internetowej we wszystkich obiektach oraz wzmocnienie […]

Czytaj dalej