Kampania Best Western

Sieć Best Western rozpoczęła 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promowała ona w internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do sieci. Best Western regularnie organizuje akcje marketingowe online i dystrybucyjne, których celem jest zwiększenie sprzedaży internetowej we wszystkich obiektach oraz wzmocnienie […]

Czytaj dalej


Krzysztof Krychowiak – z Carlsona do Radissona

Krzysztof Krychowiak objął stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży i marketingu w dziale sprzedaży warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum i Radisson Blu Sobieski. Będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie działem sprzedaży, maksymalizację zysków z różnych segmentów rynku oraz przygotowywanie strategii sprzedaży w obu hotelach. Krzysztof Krychowiak pełnił ostatnio funkcję national sales managera w Globalnym Biurze Sprzedaży Grupy Hotelowej […]

Czytaj dalej


Atmosferę wellness buduje się przez wszystkie zmysły

Wellness już od pewnego czasu jest bardzo modnym pojęciem. Dobre samopoczucie polegające na pełnej harmonii ciała i ducha jest potrzebą naszych czasów. Goście hoteli również poszukują miejsc, które będą w pełni reprezentowały ten trend i gwarantowały doskonały klimat. Istotą jest zbudowanie atmosfery, która pozwoli odetchnąć od dnia codziennego i doświadczyć pełnego relaksu. Wellness jest swoistą […]

Czytaj dalej


Kampania Accoru 3=2

W kwietniu Grupa Hotelowa Orbis przeprowadziała kampanię 3=2. W 39 wybranych hotelach w Polsce i na Litwie działających pod markami: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis Styles i Orbis Hotels goście, którzy kupili trzy doby, mogą zapłacić tylko za dwie. 3=2 jest ogólnoświatową kampanią Grupy Accor. W ofercie goście otrzymują zakwaterowanie bez śniadań na trzy doby. Aby […]

Czytaj dalej


Regaty hotelarzy na Mazurach

Odbywające się cyklicznie, w tym roku w dniach 8-10 maja już po raz 12., Ogólnopolskie Regaty Żeglarskie Hotelarzy Fundacji PPH&R w Mikołajkach, można już uznać za tradycję integracji branży hotelarskiej. Atmosfera towarzysząca walce z wiatrem i wodą sprzyja zacieśnianiu środowiskowych więzi. Poprzednie edycje regat świadczą o zainteresowaniu środowiska hotelarzy taką formą integracji. Dla osób, które […]

Czytaj dalej


Łemkowski etno-design

Piwniczna SPA & Conference to pierwszy w Polsce butikowy hotel etno-design, łączący nowoczesność z beskidzkołemkowskim folklorem, który widoczny jest zarówno w wyglądzie budynku czy hotelowych wnętrzach, jak i menu restauracji Czarna Owca oraz ofercie zabiegowej HedoniSPA. Wygląd budynku przypomina kobiecy strój ludowy Łemków – góra to biała bluzka zdobiona łemkowskimi wzorami. Natomiast dół to sukienka […]

Czytaj dalej


Wszystkie hotele Holiday w jednej akcji

Na początku kwietnia wystartowała oferta promocyjna wszystkich pięciu hoteli Holiday Inn i Holiday Inn Express w Polsce – Wielkanoc 2014. W jej ramach przy rezerwacji świątecznego weekendu (dwóch nocy ze śniadaniami) goście otrzymują trzecią dobę bezpłatnie. Promocja obowiązuje w dniach 18-21 kwietnia. – Już od jakiegoś czasu zastanawialiśmy się wspólnie z pozostałymi hotelami marki Holiday […]

Czytaj dalej


Nowe trendy w sprzedaży usług

Kwestiom sprzedaży, marketingu i promocji hoteli w internecie poświęcone było kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się hotelu Best Western Felix w Warszawie. W spotkaniu wzięło udział ponad 20 hotelarzy z całej Polski. Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden w Warszawie, przedstawił uczestnikom zagadnienia związane m.in. z procesem podejmowania decyzji […]

Czytaj dalej


Luksus w nowej odsłonie – Sofitel Warsaw Victoria

„Victoria hotel, hotel twoich snów…”, śpiewał zespół Kombi ponad 25 lat temu. 25 marca zorganizowano prezentację nowych wnętrz hotelu Sofitel Warszawa Victoria. W uroczystym wieczorze udział wzięli m.in. ambasador Francji w Polsce Pierre Buhler i prezes Grupy Accor Sébastien Bazin. Łącznie na modernizację hotelu przeznaczono 33 mln zł. Wśród gości, którzy pojawili się na gali, […]

Czytaj dalej