Tradycja i jakość europejskiego mięsa – amerykańska odsłona kampanii

Trwająca obecnie kampania pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa”, która rozpoczęła się w lipcu ub. roku to kolejny program informacyjno- promocyjny realizowany przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Jego celem jest promocja mięsa o wysokiej jakości i walorach smakowych. Założeniem kampanii jest przedstawienie procesu produkcji świeżej, schładzanej jak i mrożonej wołowiny oraz wieprzowiny, a także produktów sporządzonych na bazie tych mięs. Wszystkie działania kampanijne skierowane są na rynki trzech krajów docelowych: USA, Korei Południowej i Wietnamu. Czas trwania kampanii przewidziany jest na 36 miesięcy do lipca 2016 roku. Zainaugurowano już działania na rynku wietnamskim i koreańskim, a teraz przyszła kolej na rynek amerykański. Lokalizacja kolejnej odsłony kampanii jest nieprzypadkowa. W dniach 9-13 czerwca w Chicago odbywa się wiele wydarzeń realizowanych przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w ramach kampanii „Tradycja i jakość europejskiego mięsa”. Chicago to centrum biznesu związanego z importem mięsa wołowego i wieprzowego oraz ich przetworów z krajów europejskich, w tym z Polski. W tym mieście tkwi duży potencjał dla polskiego sektora mięsnego. Dlatego też Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego zdecydowała się na szereg aktywności właśnie w tym mieście. Należą do nich spotkania B2B, seminaria informacyjne dla profesjonalistów (importerów, dystrybutorów, przedstawicieli amerykańskiego sektora), a także rozmowy z liderami opinii i dziennikarzami. Celem takich rozmów jest nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskiwanie partnerów biznesowych dla polskiego sektora mięsnego. Ważnym punktem jest również budowanie pozytywnego wizerunku polskiego mięsa i jego przetworów wśród amerykańskich konsumentów. Delegacja UPEMI odbyła 9 czerwca spotkanie w Polsko-Amerykańskiej Izbie Gospodarczej. Miało ono na celu podtrzymanie stosunków handlowych oraz rozwój działań promujących polskie mięso w USA. We wtorek, 10 czerwca, w prywatnej sali najlepszego Stakehouse’u w Chicago – Davide Burke’s Primehouse – odbył się lunch prasowy. W lunchu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych lokalnych mediów, w tym Chicago Sun-Times oraz blogerzy kulinarni. Przedstawiciele kampanii – Agnieszka Różańska, Justyna Niemczuk oraz Sławomir Kawalec, zaprezentowali wszystkie założenia kampanii, omówili kwestie związane z jakością europejskiego mięsa oraz wyrobów z niego wytwarzanych, a także poinformowali o możliwości współpracy handlowej. Wszystkie tematy spotkały się z żywym zainteresowaniem i wieloma pytaniami ze strony mediów, których czytelnikami jest ogromna, zamieszkująca w Chicago polonia. Przemowom towarzyszyła dodatkowo degustacja wspaniałych polskich kiełbas oraz wędlin, a po zakończeniu części oficjalnej gościom zaserwowany został doskonały lunch przygotowany przez towarzyszących delegacji polskich kucharzy. Dzień po lunchu prasowym, 11 czerwca, w nowoczesnym hotelu w centrum Chicago – The James Hotel – odbyło się seminarium z udziałem 30 przedstawicieli lokalnych importerów i dystrybutorów mięsa, restauratorów oraz telewizji Polvision, która przeprowadzała wywiady z członkami UPEMI. Na evencie byli również obecni reprezentanci Polsko-Amerykańskiej Izby Handlowej, w tym Dyrektor Wykonawczy Bogdan Pukszta. Gościom przedstawione zostały założenia kampanii oraz informacje dotyczące współpracy handlowej w zakresie mięsa pomiędzy Unią Europejską, a USA, po których pojawiło się wiele pytań dotyczących dalszego wzrostu eksportu polskich produktów na rynek amerykański. Dodatkowo, przed eventem odbył się sampling polskich kiełbas oraz wędlin.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *