Dyrektor muzyczny sieci W

Sieć W Hotels, nowatorska marka life-style'owa wyższej kategorii skierowana do "nowoczesnych biznesmanów" wprowadziła w swojej strukturze stanowisko Globalnego Dyrektora Muzycznego. Objął je Michaelangelo L'Acqua, wcześniej dyrektor muzyczny marki Gucci i Yves Sant Laurent. L'Acqua ma być strategicznym doradcą W Hotels odpowiedzialnym za jej obecność w świadomości potencjalnych gości z grupy docelowej poprzez współpracę z wytwórniami muzycznymi i produkcję płyt w muzyką zintegrowaną z osobowością tej marki. - Muzyka, która tak jak moda, jest jednym z elementów składowych marki W, stanowi uniwersalny język.


Za jej pomocą możemy dotrzeć i utrzymać lojalność śmietanki towarzyskiej, która cały czas szuka czegoś nowego. A Michelangelo, który dzieli z nami te dwie pasję, muzykę i modę, idealnie pasuje do tego, aby wprowadzić swój gust do naszych hoteli i przyciągnąć gości - powiedziała Eva Ziegler, Global Brand Leader W Hotels Worldwide i Le Meridien. L'Acqua zadebiutował na nowej funkcji podczas New York Fashion Week, gdzie W jest gospodarzem Vip-Loży, w której spotykają się celebryci i elita świata mody. Pierwszy hotel sieci W Hotels został otwarty na Manhatannie w 1998 roku i szybko odniósł komercyjny sukces tworząc nową jakość w branży hotelowej. Obecnie działa ponad 30 hoteli tej marki w USA, a Starwood Hotels & Resort, do której należy, chce podwoić tę liczbę do 2011 roku rozszerzając markę na cały świat. Pierwszy hotel W w Europie powstaje w Barcelonie, a kolejne otwarte mają być w Londynie, Paryżu, Mediolanie, Manchesterze i Sant Petersburgu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *