GeoVita zainwestuje 4 mln zł

Spółka GeoVita, reklamująca się jako Turystyczna Sieć Marzeń, osiągnęła w 2004 r. 25 mln zł przychodów. Jej zysk w pierwszych dziesięciu miesiącach działalności wyniósł 115 tys. zł, poinformował zarząd spółki. W tym roku firma przeznaczy 4 mln zł na podnoszenie standardu swoich 14 obiektów.
W najbliższych tygodniach podpiszemy z jedną z firm kosmetycznych kontrakt na prowadzenie centrum odnowy biologicznej Spa w Krynicy. W maju podobne centrum stworzymy w Jugowicach – zapowiedział  Janusz Śmielak, prezes GeoVity.
Spółka formalnie zawiązała się 1 kwietnia ub.r., choć już siedem lat temu Polskie Górnictwo Naftowe  i Gazownictwo (spółka-matka GeoVity) wyodrębniło z własnych struktur komórkę zarządzającą 14 obiektami hotelowymi. Są to różnej wielkości i standardu ośrodki rekreacyjne i odnowy biologicznej, wczasowo-kolonijne i konferencyjno-szkoleniowe. „Perłą w koronie” GeoVity jest ośrodek konferencyjny w Jadwisinie pod Warszawą. Jedynym skategoryzo-wanym obiektem jest ośrodek w Szklarskiej Porębie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *