Efekty udziału w WorldFood Warsaw

„Dzięki udziałowi w targach WorldFood Warsaw i Złotemu Medalowi dla stewii w płynie podpisaliśmy kontrakt z siecią Auchan” – informuje Beata Straszewska, właścicielka firmy Stewiarnia. Od pierwszej edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw minął niespełna rok. A do organizatorów wystawy wciąż docierają pozytywne opinie i informacje dotyczące realnych efektów udziału w wystawie. Co więcej, większość ubiegłorocznych wystawców zdecydowało się powrócić na targi WorldFood Warsaw w 2015 roku. Wystawcy, jako główne korzyści wynikające z udziału w WorldFood Warsaw, najczęściej wymieniają: - możliwość przeprowadzenia biznesowych rozmów z atrakcyjnymi partnerami z kraju i zagranicy, - spotkania handlowe z przedstawicielami sieci, - promocję wyrobów wśród zwiedzających, - obszerne relacje targowe i rozmowy bezpośrednie z przedstawicielami mediów z kraju i zagranicy, - udział w merytorycznych dyskusjach i panelach tematycznych. Beata Straszewska, właścicielka Stewiarni ochoczo zapowiada swój udział w II edycji targów, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 r. „Jestem zadowolona z udziału w I edycji wystawy. Uważam, że była bardzo profesjonalnie zorganizowana i wróżę tej imprezie duży sukces. Tym bardziej, że dzięki wystawie i zdobytej nagrodzie podpisaliśmy kontrakt z siecią Auchan. Poza tym naszymi wyrobami zainteresowała się sieć ponad 50 sklepów z Polski wschodniej”. Do sukcesów można zaliczyć również udział w WorldFood Warsaw firmy DonGastronom. Po rozeznaniu warszawskiego rynku dokonanego w trakcie targów firma postanowiła otworzyć swój pierwszy sklep w stolicy, w którym oferowane są najwyższej jakości hiszpańskie specjały. Pozytywną opinię o I edycji warszawskich targów wyraził również George Phillips z Grace Foods, brytyjski dystrybutor żywności i napojów z całego świata. „Pracujemy w Europie od 3 – 4 lat i myślę, że Polska jest jednym z rynków, który dość szybko się zmienia. Nasze stoisko odwiedzili przedstawiciele z Auchan, Carrefour i wielu innych dystrybutorów, a to właśnie na takich odwiedzających nam zależy.” II edycja targów WorldFood Warsaw przyniesie sporo nowości. Jedną z nich będzie specjalna strefa do rozmów z sieciami handlowymi. Ponadto na targach znajdą się pawilony narodowe. Już dziś swój udział zapowiedzieli wystawcy z Holandii, Ukrainy, Tajlandii, Indii, Korei czy Litwy. Równolegle do targów WorldFood Warsaw będą się odbywać podwystawy Wine&Spirits Warsaw 2015, Ingredients Warsaw czy FoodTech Warsaw. W programie merytorycznym dominować będzie tematyka zagospodarowania nadwyżek w produkcji żywności i poszukiwania nowych rynków zbytu. Nie zabraknie również dyskusji na temat nowoczesnych technologii w przemyśle spożywczym czy strategii sprzedaży. Tegorocznej edycji targów po raz kolejny będą towarzyszyć zmagania konkursowe o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015. Zgłoszenia przyjmowane są do 15 marca br. Więcej informacji o konkursie – formularze zgłoszeniowe i opisy kategorii, znajdują się na stronie targów. Patronat honorowy nad II edycją targów objął minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki, prezes Agencji Rynku Rolnego Radosław Szatkowski, prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Andrzej Gross oraz prezes Krajowej Izby Gospodarczej Andrzej Arendarski.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *