Wizytówki hoteli w Google – o co w tym chodzi?

Autor: Opr. Profitroom
Potencjalni goście często szukają hotelu w danej lokalizacji poprzez bezpośrednie wpisanie w wyszukiwarkę fraz ściśle z nią powiązanych, zawierając w zapytaniu nazwę danej miejscowości. Poza korzystaniem z pozycjonowania, reklamy AdWords i innych form promocji, każdy hotelarz powinien zadbać o wizytówkę swojego obiektu w Google, aby skuteczniej prezentować go w mapach oraz nowym wyglądzie wyników wyszukiwania. Google Places – co to jest? Jest to produkt wchodzący w skład portfolio “Giganta z Mountain View” związany (w uproszczeniu) z wizytówką, dzięki której możliwe jest skuteczniejsze promowanie hotelu w usługach wyszukiwarki, zwłaszcza obecnie, po wprowadzeniu zmian w sposobie wyświetlania wyników wizytówek w Google. Ostatnio zaobserwowana aktualizacja zmodyfikowała wygląd odpowiedzi na zapytania internautów, w związku z czym optymalizacja wizytówki hotelu oraz powiązane z nią działania marketingowe stały się ważniejsze niż kiedyś. Dzięki nim użytkownik, a przy tym nasz potencjalny gość, łatwiej znajdzie to czego szuka, czyli, jak sądzimy, właśnie ten hotel. Jak stworzyć wizytówkę hotelu w Google Places? Przy zakładaniu wizytówki w Google Places należy przejść kilka podstawowych kroków. Pierwszy z nich to rejestracja w usłudze Google My Business, gdzie naprawdę istotne jest skrupulatne wypełnienie formularza z danymi teleadresowymi. Następnie należy uzbroić się w cierpliwość, gdyż kolejnym krokiem jest weryfikacja rejestracji, której dokonać można najczęściej wyłącznie za pomocą specjalnego kodu, wysyłanego przez Google na wskazany adres pocztowy. Zweryfikowaną wizytówkę należy uzupełnić tytułem, opisem i dodatkowymi informacjami, dodać do niej multimedia, aby już ona dawała przedsmak tego, co czeka na Gości hotelu. Google Places – obecność to nie wszystko Po poprawnym utworzeniu wizytówki w Google warto poświęcić czas na działania wpływające na jej pozycję wyszukiwarce. Wiążą się one przede wszystkim ze zwiększaniem popularności oraz dbaniem o aktualność treści, gdyż właśnie w tych dwóch wymiarach większość hoteli jest oceniana. Dzięki optymalnemu wykorzystaniu Google Places, nawet mniejsze hotele mogą skutecznie promować swoją markę w sieci. Warto zwrócić na to uwagę.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *