Pillow Menu – dać gościom możliwość wyboru

Autor: Anna Patoleta
Poduszka – ten często lekceważony element wyposażenia pokoju – ma ogromny wpływ na komfort snu – a tym samym na to, jakie wrażenie z pobytu w hotelu gość zabiera ze sobą do domu. Odpowiednio dobrana – zapewnia właściwy wypoczynek i przyjemne poczucie wygody. Nieodpowiednia – sprawia że gość budzi się niewyspany lub, co gorsza, z bólem szyi. Jak dobrać właściwą? Niektóre hotele zdecydowały się pozostawić ten wybór gościom.     Pillow Menu – gdyż o nie tu chodzi – jest w Polsce konceptem relatywnie nowym. Choć wciąż mniej popularne niż w Europie Zachodniej, stopniowo zyskuje pośród hotelarzy grupę zwolenników. Pomysł jest prosty. Zamiast jednej standardowej poduszki, oferuje się gościom kilka różnych do wyboru – stąd nazwa „menu” – nawiązująca do możliwości wyboru dań z karty w hotelowej restauracji. „Do niedawna w procesie zakupu tekstyliów pościelowych dla hoteli słowem-kluczem był »standard« i dominowały rozważania, jak stworzyć poduszkę idealną. Aktualnie odchodzi się od tego trendu. Świadomość różnorodnych potrzeb klientów przeniosła się także na sposób myślenia o tym, jak zapewnić gościom wygodny sen. Dlatego nasi klienci z branży hotelowej powoli przestają poszukiwać »tej jedynej« i coraz częściej pada słowo »wybór«” – twierdzi Justyna Balcewicz z firmy INTER-WIDEX – producenta tekstyliów pościelowych. Niewątpliwą zaletą menu poduszkowego jest ogromna ilość jego możliwych wersji. Przy aktualnie dostępnej na rynku ofercie poduszek, ograniczona jest ona jedynie inwencją hotelarzy. Stąd łatwo dostosować menu nie tylko do potrzeb gości, lecz także do profilu hotelu. Koncept, spotykany początkowo głównie w hotelach sieciowych, stopniowo znajduje zwolenników także pośród właścicieli obiektów o bardzo indywidualnym charakterze, gdzie poprzez przemyślany dobór elementów, pozwala dodatkowo podkreślić ekskluzywny profil obiektu.

Jakimi przesłankami kierują się hotele podejmując decyzję o wprowadzeniu menu? Z wypowiedzi hotelarzy, [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *