…WorldHotel w Warszawie

W dniach 13-15 października odbyły się 8. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel organizowane przez MT Targi Polska. Swoją ofertę zaprezentowało 117 wystawców, przeprowadzono ponad 30 branżowych prelekcji, a także po raz pierwszy zaaranżowano innowacyjną strefę H 2030 – Hotel Przyszłości.

Oferta wystawców obejmowała rozwiązania technologiczne, oświetlenie, meble, materace i łóżka, tekstylia, porcelanę, wykładziny podłogowe i ścienne, płytki ceramiczne, wyposażenie pralni, SPA czy elementy służące rekreacji. Prezentowano też wyposażenie gastronomiczne: ekspresy do kawy, roboty kuchenne, zmywarki oraz piece do pizzy. Dopełnieniem całości były usługi konsultingowe, doradztwo i szkolenia. Równolegle z targami zorganizowany został Jesienny Outlet HoReCa. W strefie wyprzedaży zaprezentowało się 26 producentów i dystrybutorów. Królowały produkty z branży gastronomicznej, meble oraz akcesoria. Klienci mogli nabyć nowe lub używane produkty w atrakcyjnych cenach. Jedną z nowości targów była strefa pokazowa H 2030 – Hotel Przyszłości, której współorganizatorem była firma Tremend.

Odwiedzający mogli obejrzeć propozycje hotelowych wnętrz zaprojektowanych według najnowszych trendów, a artyści z firmy Artystyczne Malarstwo Ścienne tworzyli kwiecisty mural, który stanowił żywy przykład zastosowania sztuki w hotelowych wnętrzach. Podczas krótkich wykładów i pokazów architekci, projektanci i designerzy dzielili się swoimi doświadczeniami na temat aranżacji wnętrz, udzielali praktycznych rad, omawiali sprawdzone i nowe pomysły wdrażane w hotelach w Polsce i na świecie. Szeroko omawiana była rola światła, które kształtuje nastrój wnętrza czy kwestia współpracy projektantów z producentami. Sporo uwagi poświęcono wzornictwu i trendom w designie. Słuchacze dowiedzieli się też jak tworzyć wartość wnętrz hotelowych m.in. za pomocą odpowiedniego wyboru tapet, wykładzin i naturalnego drewna. W ramach programu merytorycznego targów odbyło się m.in. szkolenie Akademii Hotelarza poświęcone zasadom rekrutacji i zarządzania zespołem w hotelu i restauracji. W szkoleniu prowadzonym przez Elżbietę Nitsze, dyrektor generalną hotelu Airport Okęcie i Dorotę Trojanowską, partnera w zespole doradztwa personalnego TPA Horwath, wzięło udział ok. 40 osób, które mogły podnieść swoje kompetencje z zakresu weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy, ograniczenia rotacji pracowników, planowania zatrudnienia w poszczególnych pionach hotelu, a także podstawowych zasad rozliczania pracowników z powierzonych obowiązków.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *