Heimtextil – wiodące targi tekstyliów do wyposażenia mieszkań, domów i obiektów.

Heimtextil – wiodące targi tekstyliów do wyposażenia mieszkań, domów i obiektów. Frankfurt nad Menem, 12-15 stycznia 2016 Wielkimi krokami zbliżają się targi Heimtextil 2016, podczas których jedna z polskich firm – Polontex, przedstawi swoją ofertę produktową po raz dwudziesty! Jest to pierwsza polska firma, która posiada tak długi staż wystawienniczy na targach Heimtextil. POLONTEX S.A. kontynuuje ponad stuletnią tradycję przemysłu włókienniczego w Częstochowie, którego początki sięgają roku 1883, kiedy to powstały zakłady lniarskie, następnie przekształcane w jutowe oraz bawełniarskie. Od roku 1994 profil produkcyjny został przekształcony na wyroby z przędz poliestrowych, poliamidowych oraz mieszanek z wiskozą, bawełną. Dzisiaj firma Polontex jest najnowocześniejszym zakładem przemysłu tekstylnego w Polsce specjalizującym się w produkcji tkanin dekoracyjnych oraz firan do użytku domowego oraz dla branży Ho-Re-Ca, które posiadają wymagane atesty. Obecnie oferta firmy obejmuje następujące grupy produktowe: tkaniny dekoracyjne: zasłonowe (tkane oraz drukowane), tkaniny obrusowe (z wykończeniem plamoodpornym oraz teflonowym), firany żakardowe w metrażu oraz gotowe, tkaniny ubraniowe oraz liturgiczne, tkaniny obiciowe, tkaniny techniczne.   Z okazji tego wyjątkowego jubileuszu firmy, Przedstawicielstwo Targów Frankfurt przeprowadziło wywiad z panem Tomaszem Poźniakiem, Kierownikiem Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Polontex.   W styczniu 2016, Polontex wystąpi na targach Heimtextil jako wystawca po raz dwudziesty. Jak ocenia Pan wpływ udziału w targach na rozwój firmy oraz jej efektywność?   Przez wiele lat targi Heimtextil były głównym źródłem pozyskiwania klientów zagranicznych i budowania portfela kluczowych klientów na następne lata. Z wieloma pozyskanymi we Frakfurcie klientami pracujemy do dziś. Dla działu eksportu jest to wciąż najważniejsza impreza wystawiennicza w roku, na której po prostu trzeba się pojawić. Targi w znaczący sposób przyczyniły się również do technicznego i technologicznego rozwoju firmy poprzez fakt, że wielokrotnie były inspiracją do rozpoczęcia nowych rodzajów produkcji.   Co jest charakterystyczne dla spotkań targowych na Heimtextil? Co wyróżnia te targi od innych?   Heimtextil wyróżnia się przede wszystkim skala przedsięwzięcia oraz faktem, że w jednym miejscu i czasie spotykają się wszyscy najważniejsi ludzie z tej branży.   Za pomocą jakich środków marketingowych sygnalizują Państwo swoją obecność na targach? Jakie działania promocyjne podejmują Państwo przed targami i w czasie ich trwania?   Wykorzystujemy przede wszystkim dostępne możliwości komunikacji marketingowej proponowane prze organizatora - katalog, profile wystawcy na productpilot.com czy stronie internetowej targów, ponadto korzystamy z tradycyjnych metod komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami.   Jakie obserwacje towarzyszą udziałowi w targach międzynarodowych? Jak zmienia się branża?   Imprezy targowe w ogóle zmieniły na przestrzeni lat swój charakter. Kiedyś służyły głównie celom handlowym - pozyskiwaniu zamówień i nowych klientów, dzisiaj są elementem szerszej polityki marketingowej i służą raczej budowie wizerunku firmy i nawiązywaniu długoterminowej relacji z klientami.   Wiele przedsiębiorstw przygotowuje się na targi z dużym wyprzedzeniem czasowym, jak jest w przypadku Polontexu? Czy na dwudziestą edycję firma przygotuje cos specjalnego dla odwiedzających targi?   To jest niespodzianka, nie będziemy teraz zdradzać szczegółów.   Jakie nowości produktowe Polontexu będzie można obejrzeć na targach Heimtextil 2016?   Oczywiście jak zawsze pokażemy nowości w naszych tradycyjnych kategoriach produktowych jak dekoracja okna- firanki, zasłony, tkaniny dekoracyjne- i stołu- tkaniny obrusowe i gotowe obrusy, ale zaproponujemy też klientom po raz pierwszy możliwość personalizacji produktów za pomocą nadruku cyfrowego na tkaninach i dzianinach z naszych nowych maszyn HKS . Mamy nadzieję, że pomysł ten spotka się z dużym zainteresowaniem naszych klientów, zwłaszcza, że zastosowanie druku cyfrowego daje możliwość zamawiania nawet krótkich serii produkcyjnych. Serdecznie zapraszamy naszych klientów do odwiedzenia naszych stoisk w hali 3.0 D15A (dekoracja okna) i hali 9.0 D09 (dekoracja stołu).   UWAGA!! Chętnych do udziału w zorganizowanym wyjeździe na targi Heimtextil 2016, przygotowanym przez nasze biuro, zapraszamy do kontaktu:   (22) 49 43 201 – p. Dorota Idzikowska, Dorota.Idzikowska@poland.messefrankfurt.com     Przedstawicielstwo targów Heimtextil na Polskę ul. Mołdawska 7 lok. 141 02-127 Warszawa tel. 22 49 43 200 (do 207) info@poland.messefrankfurt.com  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *