Wszystko o czyszczeniu butów

Rozmowa z Marcinem Pawlakiem, prezesem firmy
Heute Service, której twórca August Heute, skonstruował
pierwszą maszynę do czyszczenia butów
w 1945 r., a obecnie Heute posiada ponad 80 proc.
udziałów w światowym rynku maszyn dla hoteli.



Jakie hotele korzystają z urządzeń do czyszczenia obuwia i jakie
powinny korzystać?


Hotelowe maszyny czyszcząco-polerujące obuwie dbają o wygląd
gości, ale również zabezpieczają pokoje przed wnoszeniem brudu,
piachu, błota. Dlatego znajdują zastosowanie od ekskluzywnych hoteli
5-gwiazdkowych po nowocześnie prowadzone hostele. Tym bardziej, że
na rynku dostępnych jest wiele modeli maszyn z dowolnego materiału:
aluminium, stal nierdzewna, drewno, skóra, a nawet 24-karatowe złoto,
w dowolnym kolorze i designie, poczynając od nowoczesnych kształtów,
a na rustykalnych maszynach kończąc. Najlepsze maszyny mają szczotki
do czyszczenia obuwia z prawdziwego końskiego włosia, które nigdy
nie zniszczą obuwia w przeciwieństwie do nylonowych, oraz szczotki
z wełny antystatycznej, które polerują obuwie w taki sposób, aby nie
zbierało ono kurzu, co dzieje sie przy ręcznym polerowaniu.


Czym hotele powinny się kierować, wybierając konkretny rodzaj
urządzenia i na co zwracać uwagę przy zamówieniu?


Urządzenie musi pasować designem, kolorem i materiałem wykończeniowym
do wnętrza, w którym ma stanąć. Jego gabaryty powinny
być odpowiednie do pomieszczenia, w dużym lobby maszyna musi być
wysoka, aby była zauważona przez chcących z niej skorzystać gości,
w mniejszych zaułkach mogą być mniejsze maszyny. Ale [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *